BENVINGUTS/DES AL MENJADOR, ENS PRESENTEM!

Benvolgudes famílies, ens fa molta il·lusió estar aquí de nou!

I és per això que ens volem presentar! Per sort, molts de vosaltres ja ens coneixeu. Són molts anys que, dia rere dia, estem passant els migdies plegats.

Les mesures de seguretat de la Covid encara ens fan una mica la murga però, no per això, deixarem de fer coses xules i que no ens deixaran indiferents el vostre pas pel menjador de l’escola Cor de Roure.

Però la cosa més positiva i que cal fer saber és que, donat el volum d’infants que es queden a dinar, disposem d’un monitor/a per cada grup bombolla. Això ens facilita la tasca dels espais i de la programació oferint així un lleure de qualitat.

Us presentem les monitores del grup de petits: l’Anna, la Gemma i la Montse. Elles estan en el mateix ordre a P3, P4 i P5.

Són unes afortunades de veure com dia a dia els infants guanyen  autonomia i van deixant enrere pors i inseguretats. El mateix passa amb les famílies, dia rere dia guanyen confiança i els encanta escoltar les anècdotes que passen al menjador. És tota una aventura!

Ara és el torn dels grup de mitjans: ens acompanyen la Laia al grup de 1r, la Mireia a 2n i la Mercè a 3r.

Que bé s’ho passen! Els infants ja comencen a ser més grans però encara no han deixat enrere la innocència i els veuen que comencen a madurar, a saber gestionar els conflictes i a gestionar el seu temps lliure. És tot un aprenentatge diari!

I per últim els monitors/es del grup de grans: a 4t hi trobareu l’Àlex, a 5è l’Eva i a 6è i a la coordinació l’Anabel.

Les programacions ja surten de l’estàndard, són ells/es els que ens proposen les activitats i veuen més a prop les esperades activitats del joc de les 3 hores, el passadís del terror, l’autogestió durant el menjador… Els veiem créixer fins que arriba l’últim dia de menjador en el qual ens hem d’acomiadar per què comencen la nova etapa de la ESO.

Dins el nostre equip també comptem amb el personal de cuina: l’Anna i la Marta. Gràcies a elles tenim cada dia un plat a taula on gaudim i ens llepem els dits amb un bon àpat i sobretot en bona companyia!

Per a qualsevol dubte o aclariment teniu a disposició el correu electrònic menjadorroure@gmail.com o el telèfon de l’empresa EcoAtaula 935343475.

En breu us comunicarem la data de la reunió informativa per a les famílies de menjador.

Equip de monitores de menjador.