Plantada de safrà per finalitzar el projecte El Jardí Sostenible

Per finalitzar el nostre projecte del Jardí Sostenible, els alumnes de 4t hem tingut l’oportunitat de plantar safrà a l’escola.

A l’inici del projecte vam tenir la sort de fer un taller amb la mare del Gael, la Cristina Villanueva. Ella s’hi dedica durant el seu temps lliure i ens va poder explicar moltes curiositats.

Així doncs, com activitat final vam fer la plantada del safrà. El proper curs esperem poder veure’l créixer i collir.

Moltes gràcies de part de tota la classe de 4t, ha estat una experiència única i molt enriquidora. Ara ja som uns experts.

Si feu entreu aquí podreu veure algunes imatges de la plantada.