Dinar de comiat amb els alumnes de 6è

Avui 22 de juny de 2021 acomiadem els nens i nenes de 6è d’una menera especial i diferent.

Tots els nens i nenes de primària hem fet un pícnic al pati, mentre que els d’infantil s’han quedat a menjador amb uns convidats ben especials, els nens i nenes de P3 per primera vegada al curs han baixat a dinar al menjador. La iniciativa de menjar dins la seva aula, respectar-los els espais i els seu entorn és genial, però com que ja s’han fet grans avui els ha fet especial il·lusió dinar on baixen sempre els grans. En acabar han sortit a fer les postres al pati. Primària en canvi ha gaudit d’un pícnic cadascú amb el seu grup bombolla i els de 6è han estat els més mimats, pícnic de gala amb dinar boig. Un dinar amè divertit i diferent que de ben segur recordaran amb molta estima.

El meló amb pernil o tonyina, pizzes, gelat, somriures, cançons, alguna llagrimeta, bromes, disco, fotos, coreografia dels monitors i monitores i gresca han estat els ingredients principals d’aquest comiat.

Volem aprofitar per desitjar-los una molt bona estada a l’institut i molta sort en aquesta nova etapa.

A la resta, us esperem amb els braços ben oberts al setembre, amb mascareta o sense, però sempre amb un somriure.

I les famílies desitjar-vos molt bon estiu, agrair-vos la vostra confiança, col·laboració i participació i ens veiem a la tornada!!

Moltes gràcies a tots i totes.

Us deixem algunes fotos aquí i d’altres que les podreu veure i trobar al perfil d’instagram de l’AFA de l’escola.

Anna, Gemma, Laia, Montse, Mercè, Mireia, Eva, Àlex, Sílvia, Marta, Ana, Patricia i Anabel.