NADAL A L’ESCOLA

Tots els alumnes de l’escola hem començat la celebració de les festes nadalenques amb el concert de Nadal obert a totes les famílies. Dimarts 20 de desembre per la tarda ens vam reunir tots al gimnàs i des de P3 fins a 6è vam poder gaudir de tot un recital de poemes, cançons tradicionals i fins i tot algunes en anglès. Seguidament es va concloure amb una xocolatada solidària en benefici de la Marató de TV3 al pati de l’escola, on amb bona temperatura vam poder xerrar una estona tots plegats.

Dimecres 21, i ja més a nivell intern, hem rebut la visita del patge Gregori, hem cagat el tió i hem preparat postals de Nadal per intercanviar amb els nostres companys d’altres classes. Aquí podeu veure totes les fotos.

Us desitgem unes molt Bones Festes a tothom!!