L’ESBART DANSAIRE ALT GAIÀ A L’ESCOLA COR DE ROURE

El divendres dia 3 de juny, al migdia, ens va visitar l’Esbart dansaire Alt Gaià.

Ens van fer una demostració del seu repertori de danses tradicionals, moltes pràcticament desaparegudes, tant catalanes com d’altres indrets dels Països Catalans. L’esbart s’encarrega de recuperar dites danses ancestrals i difondre-les entre la població, per tal que hom conegui la utilitat d’aquests balls en el dia a dia, sobretot al món rural.

Volem animar als nens i nenes de l’escola Cor de Roure a afegir-se a l’Esbart dansaire.  De ben segur que s’ho passaran d’allò més bé!

Moltes gràcies a totes i a tots per fer-nos passar una molt bona estona.

Esbart 2

Esbart 1