JA TENIM L’HORT A PUNT!!!

Diumenge dia 10 d’abril tinguérem una cita a l’escola, pares, alumnes i mestres per fer una jornada de treball.

L’objectiu era deixar l’hort en condicions per tal que els alumnes d’educació infantil puguin anar a plantar i no hagin de barallar-se amb les males herbes.

Fins ara teníem un hort tradicional, amb cavallons i solcs per regar. Durant l’hivern anàvem a plantar i no teníem cap problema però, cada any, quan arriba la primavera les males herbes creixen tant que ens guanyen i no podem acabar amb elles. És un hort ecològic i per tant no podem tirar productes químics per a la seva eradicació.

Així doncs, aquest passat diumenge va ser un dia primaveral i l’assistència de pares, nens , nenes i mestres fou excel·lent.

La feina va consistir en cobrir tot el terra amb una tela especial per a que no surtin les males herbes, posar uns palots de fruita damunt i dintre d’aquests un pam de grava i la resta omplir-los de terra bona.  Per acabar, damunt la tela negra del terra, vam posar una capa de grava per a que el nostre hort estigui sempre net i polit i per subjectar-la bé i que el vent no l’aixequi.

Un pare que entén d’arbres fruiters va podar una pomera i un noguer, encara que ara no és el millor moment, perquè tenien les branques molt llargues.

Ara sí que tots els alumnes tenen ganes d’anar a plantar a l’hort!!!  Aquesta setmana ja hi anirem a plantar enciams, pastanagues, maduixeres, etc.

Vull donar les gràcies a totes les persones que ens han ajudat i han fet possible que el nostre treball a l’hort sigui molt més fàcil i gratificant.