ALUMNES D’NFANTIL AL CIRC DE LES FEIXES

El passat  4 de març els i les  alumnes d’Educació Infantil vam anar d’excursió al Circ de les Feixes a Copons. Vam tenir un dia ideal i el bon temps ens va acompanyar. Vam fer un munt d’activitats sobre totes les diferents disciplines que formen l’espectacle del circ, com ara: malabars, cordes, xanques, trapezis, plats xinesos, diàbolo,…. També tenien disfresses, maquillatges i complements per semblar tots plegats uns pallassos de veritat, dins d’unes caravanes molt divertides. Ens va agradar tot i l’espectacle final del pallasso dins de la carpa ens va entusiasmar. Segur que hi tornarem!!

Alumnes de P-4
Alumnes de P-3