IV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A CICLE SUPERIOR

L’alumnat de cicle superior de l’escola vam participar al IV Certamen de Lectura en Veu Alta del Cor de Roure. Vam convidar als familiars i als mestres que van poder venir. Als mestres que van fer de jurat els hi vam posar la feina molt difícil perquè tots ens vam esforçar molt. Quan vam acabar de llegir ens van donar un diploma de participació.

Fem aquesta activitat per tal de promoure la capacitat lectora. Els primers de cada classe ens representaran als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta, que tindrà lloc a Reus, durant el mes de març.