CARNAVAL 2020 AL COR DE ROURE!!

Com no podia ser d’una altra manera, al Cor de Roure, durant tota la setmana hem celebrat el Carnaval.

Durant tota la setmana hem anat seguint les consignes que ens deia el nostre Carnestoltes.

Ahir dijous gras, a la tarda, vam anar a veure un espectacle a l’Estrella que va agradar molt a petits i grans. Volem agrair a l’ajuntament aquesta bona iniciativa.

Avui divendres, al pati de l’escola, alumnes, mestres i famílies, hem gaudit d’una tarda magnífica amb jocs, batucada, ballaruca i altres tallers: maquillatge, antifaços, cursa de caixes i passa el hula-hop. En acabar hem berenat pa amb oli i xocolata. Gràcies a tots els que ens heu pogut acompanyar.

Bon Carnaval a tothom !!!

Aquí teniu les FOTOS