GUANYADORS DE CATALUNYA!

Aquest dissabte dia 17, els alumnes de quart vam anar a les Cotxeres de Sants a Barcelona, a recollir el premi de guanyadors de Catalunya en els Xè Jocs Florals, en la categoria de conte audiovisual.

Vam conèixer a la nova consellera d’educació, l’Anna Simó, que ens va entregar el premi. I també vam conèixer els productors d’Una mà de contes!

No podem estar més contents!!! Ens fa molta il·lusió pensar que només començar cinquè tenim dues tasques a fer molt importants:

• Escollir contes/llibres nous a la  Fira del Llibre de Barcelona per la nostra biblioteca.
  • Anar a TV3 a enregistrar el nostre conte. Ja us avisarem el dia que surti per Una mà de contes!