FESTA FINAL DE CURS I COMIAT DE 6è

Sempre passa que el curs empeny  i, en un tres i no res, ens trobem a les acaballes del curs. Així ha estat i aquest dia ja va arribar. Divendres passat vam celebrar la Festa Final de curs on infants i familiars estaven convidats a passar una tarda/nit per acomiadar-nos del curs. Però, sobretot, els i les alumnes de 6è, era un dia especial per a ells/es ja que s’acomiadaven de l’escola i de tota la comunitat educativa.

Vam poder ballar i gaudir amb l’actuació d’ un grup infantil d’animació SONI COM SONI, on tothom podia participar i fer gresca. En acabar vam viure un acte ple d’emocions al gimnàs: el comiat dels i les alumnes de 6è.  Els hi van entregar les orles, un detall i ells també van fer entrega d’un ram de flors a tots els membres de la comunitat. Per acabar ens van fer un ball. Us trobarem molt a faltar!

En sortir l’Equip Impulsor van desplegar una pancarta amb el lema que ens acompanyarà d’ara en endavant. El sopar va ser un èxit  i també de participació. Volem agrair a l’AFA  l’empenta i l’entusiasme dels  seus membres i tota l’ajuda i col·laboració que fan. Moltes gràcies!

Podeu veure les fotos  AQUÍ