Els de 2n hem gaudit amb en Bufalletres
06/02/24La setmana passada l’alumnat de 2n vam poder gaudir dels contes que en Cesc ens va explicar a la biblioteca Ernest Lluch de Girona!
Vam gaudir moltíssim de l’art d’explicar contes i vam poder conèixer alguns dels personatges que en Cesc ens va presentar. Van haver-hi… Llegeix més»









