L’escola

L’Escola Cassià Costal és un Centre d’Ensenyament Públic de doble línia en què s’imparteix educació Infantil i Primària. Hi ha sis unitats de 2n Cicle  d’Educació Infantil i 12 d’Educació Primària.

Construït en els antics terrenys de la Renfe, en una zona d’expansió al sud de la ciutat, a uns 20 minuts del centre de Girona. Queda limitat per un costat per la carretera Barcelona i per l’altra banda per la via del tren Barcelona-Portbou. Es troba fent frontissa entre els barris de Sant Pau i Sant Narcís, al costat d’un gran Hipermercat i en una zona amb densitat de població alta. Consta de dos edificis diferenciats (un per Primària i un per Infantil) i un espai amplíssim per esbarjo. En el seu recinte hi ha dos dipòsits de l’antiga estació de trens de càrrega, considerats per l’Ajuntament com a patrimoni monumental.

El darrers cursos té una plantilla amb 28,25 mestres especificats en la plantilla que el Departament, a través de la Direcció General de Recursos Humans, distribueix en les següents adscripcions: Educació Infantil, Educació Primària, Llengua Anglesa, Educació Física, Educació Musical, Educació Especial, Aula d’Acollida i Religió (la mestra de religió té una assignació al centre d’un 75%)

Compta amb un conserge, una administrativa i una TEI (tècnic d’educació infantil).

Disposem d’un EAP un matí setmanal i d’una assessora LIC (que assisteix a demanda del centre).