♪ CANTADA NADALES 2023 ♪

Benvolgudes famílies,

Divendres 15 de desembre, vam celebrar un any més la Cantada de Nadales de tot l’alumnat de l’escola Cassià Costal al Centre Cívic de Sant Narcís.

Vam treballar de valent per fer possible viure un moment màgic, especial i molt musical del que ben segur en quedarà un bon record.

Famílies, us volem agrair la vostra col·laboració, tant en l’esforç realitzat per vestir als vostres fills seguint les nostres consignes, com en l’acompanyament.

La majoria de vosaltres vau poder venir a l’actuació, però alguna família no va poder alliberar-se de la feina i no volem que es quedi sense gaudir d’aquest moment. Us presentem un recull dels vídeos de l’espectacle, des dels més petits/es de l’escola fins als nois i noies de 6è.

Agraïm especialment la col·laboració de l’alumnat de 6è, que fan de presentadors, acomodadors, encarregats de vestuari i acompanyants de l’alumnat d’educació infantil.

I3

I4

I5

1r

2n

3r

4t

Gaudiu d’unes BONES FESTES DE NADAL i us desitgem un FELIÇ 2024, ple d’amor i salut!

Equip de mestres de l’escola.