Cultura Digital

Acollida digital

• Acollida a mestres (accés per mestres)
  • Acollida a alumnat (en revisió)
  • Acollida a famílies (en revisió)

Desplegament competència digital

Desplegament curricular CD alumnes (accés per mestres): Document en revisió; estem treballant en la seva adequació al nou currículum.

Pla de comunicació

Comunicació amb les famílies: una mica d’història

El curs 2019-20 vam deixar de donar la circular en format paper, per fer una escola més sostenible, i vetllar per a que la informació arribi a casa el més aviat possible (ja que en format paper, de vegades es perd pel camí). S’envien les circulars per l’app TokApp school, a excepció de les autoritzacions que s’han de signar (sortides, ús de la biblioteca escolar…).

Pla de Comunicació amb les famílies (esquema):

Pla de comunicació amb els docents (esquema):

Pla de comunicació amb els alumnes (esquema):

Pla de comunicació amb entitats (esquema):

Recursos digitals

L’escola disposa d’una pàgina web (https://agora.xtec.cat/ceipcassiacostal/), allotjada dins el servei Nodes del Departament d’Educació.

També disposa de domini propi (@escolacassiacostal.cat). Aquest domini incorpora un servei de Google Workspace amb tots els serveis associats tant per als alumnes com per als docents. Aquests serveis inclouen:

• Correu electrònic gmail
  • Emmagatzematge en el núvol (google drive)
  • EVA (Google classroom)
  • Suite ofimatica amb procesador de textos, full de càlcul i presentacions (docs, sheets i presentacions de google)
  • Calendari online (google calendar)
  • Serveis de geolocalització (google maps, google earth i mymaps)

El centre NO disposa de xarxes socials.

Potenciem el treball amb Chromebooks i la Robòtica educativa.

Acords de Claustre i Consell Escolar (CE)

(Darrera actualització: 9 de juny de 2023)