Material i sortides

Material escolar i sortides: informació i fulls de pagament

Material fungible i estoig

Des de P3 a fins a 2n curs de primària, els alumnes no necessiten estoig.

A partir de 3r, els alumnes porten el seu estoig amb llapis, goma, bolígrafs, regle, maquineta, llapis de colors i retoladors.

Els tutors/es es responsabilitzen de l’adquisició de material fungible, ja que exceptuant l’estoig, la resta de material fungible que els alumnes necessiten és encarregat per l’equip de mestres.

A final de curs es passa un rebut amb l’import que s’ha d’ingressar a l’entitat bancària abans de començar el curs i el codi de l’activitat dels alumnes per a fer l’ingrés.

Sortides

Les mestres informen a les famílies, normalment trimestralment, de les sortides que es realitzaran i del pagament que s’ha d’efectuar.

Sistema de pagament

El mateix sistema de pagament, que exposem a continuació, és el que s’utilitza tant per fer l’abonament dels pagaments de material, com per efectuar el pagament de les sortides trimestrals.

1- PAGAMENT MITJANÇANT ELS CAIXERS AUTOMÀTICS DE “la Caixa”:

Seleccionar “col·legis i matrícules”” >> Amb el codi de l’Entitat. 0 3 1 7 9 9 4

Omplir els espai en blanc següents: Import, Nom alumne, Codi activitat i Curs. Un cop s’hagi fet l’operació, s’imprimiran dos rebuts, un per a la persona pagadora i l’altre per lliurar al tutor/a.

Imprimir còpia dels fulls de pagament amb codi de barres

2- PAGAMENT PER LÍNIA OBERTA “la Caixa”

Seleccionar Comptes > Transferències i traspassos > Pagaments a Tercers > Fer un nou pagament a Tercers Amb el codi de l’Entitat. 0 3 1 7 9 9 4

Omplir els espai en blanc següents: Import, Nom alumne, Codi activitat i Curs. Cal lliurar el comprovant de pagament al tutor/a.

3- PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA D’ALTRES ENTITATS Al compte número 2100.8132.56.0200029372 Indicant: Import, Nom alumne, Codi activitat i Curs. Cal lliurar el comprovant de pagament al tutor/a.

Curs Codi activitat
P-3 73
P-4 85
P-5 97
1r 12
2n 24
3r 36
4t 48

Còpia dels fulls de pagament

Llibres

L’escola porta a terme un projecte de socialització de llibres, afavorint la creació d’hàbits per a la conservació dels recursos naturals i fomentant l’igualtat d’oportunitats…

Aquest projecte té més pes a cicle mitjà i cicle superior, ja que a cicle inicial els llibres són fungibles.