Sortides

La vida a l’edat mitjana

Els alumnes de 5è hem visitat l’església i el Monestir de Sant Cugat. Ens han explicat com era la vida a l’Edat Mitjana i hem pogut observar la diferència entre l’art romànic i l’art gòtic. També hem fet un taller de lletra gòtica tal i com ho feien els monjos d’aquella època. Tota una experiència

La vida a l’edat mitjana Llegeix més »

EDUCACIÓ VIÀRIA

Els alumnes de 5è hem anat a Can Xarau a fer un circuit amb bicicletes. Tot el que vam aprendre sobre educació viària a l’escola, avui ho hem fet sobre rodes. Ha estat molt divertit !!!

EDUCACIÓ VIÀRIA Llegeix més »

2n va a l’Auditori

Els nens i nenes de la classe dels músics hem anat a L’AUDITORI DE BARCELONA a veure un espectacle titulat “Sona Bach”. Hi havia 5 músics a l’escenari i un d’ells era una mica especial perquè tocava instruments fets amb objectes quotidians, va fer sonar una escombra, una cadira, una roda d’una cadira de rodes,

2n va a l’Auditori Llegeix més »

Museu Picasso

Els nens i les nenes de 1r. i 2n. hem fet a Plàstica un projecte sobre el pintor Picasso. Hem après moltes coses interessants de l’artista i nosaltres mateixos hem pintat i dibuixat amb les tècniques que ell feia servir. Per aquest motiu hem anat a visitar el Museu Picasso de Barcelona i ens ha

Museu Picasso Llegeix més »

Museu Tèxtil

Els i les alumnes de CM vam visitar el Museu Tèxtil de Terrassa. Allà, a patir de diferents robes i teixits vam viatjar en el temps gràcies als fantàstics tallers que ens tenien preparats. Així els nens i nenes de 3r vam fer dos tallers. En un, vam poder comprovar quins teixits i quines peces

Museu Tèxtil Llegeix més »

Visita comissaria

Els nens i les nenes de la classe de “Els Policies” hem fet una visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Cerdanyola. Ens han explicat moltes coses de com fan la seva feina i ens han ensenyat les instal·lacions i totes les dependències de la comissaria. El que més ens ha agradat ha sigut

Visita comissaria Llegeix més »

Visita Danone

Els i les alumnes de 3r hem anat a visitar la fàbrica de Danone. Allà, hem observat quin és el procés de producció i transformació del iogurt i dels productes lactis fermentats, i quines mesures d’higiene i seguretat han de seguir. També vam veure quanta gent participa en l’elaboració i distribució dels productes (transportistes, tècnics,

Visita Danone Llegeix més »

Fundació Miró

Els nens i nenes de la classe dels coets hem anat a la Fundació Miró. Hem anat a un lloc que porta el nom de Joan Miró per veure i conèixer algunes coses que va fer al llarg de la seva vida. Hem vist que pintava amb les mans, que feia taques i també línies

Fundació Miró Llegeix més »

Visitem els bombers

Els nens i nenes de la classe dels bombers hem anat a veure el parc de bombers de Bellaterra. Ens han explicat moltes coses i per finalitzar ens han portat a fer una volta amb el camió. Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltes coses!!!

Visitem els bombers Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut