Sortides

Masia de Can Deu

Els alumnes de Cicle Mig hem anat a la Masia de Can Deu. Hem gaudit moltíssim perquè hem elaborar un producte artesanalment. Així els de 3r hem fet pa, mentre els de 4t hem fet sabó. Ha estat DIVERTIDÍSSIM!!

Masia de Can Deu Llegeix més »

La granja de Can Plana

Els nens i nenes de la classe de les llunes hem anat a la granja Can Plana a Vallgorguina. Hem vist molts animals: un ruc, cavalls, un poni, una vaca, un porquet, gallines, oques, conills i cabretes. També, hem pogut veure com els grangers, ( la senyora Cati) cuiden els animals. Ha sigut molt divertit

La granja de Can Plana Llegeix més »

Visita Masia de Can Coll

Els nens i les nenes de 2n. hem anat a la Masia de Can Coll. Ens han explicat com era la vida a la masia, hem vist la casa per dintre, la cuina, les habitacions, el rebost, els forn de pa, el celler, la nevera, etc. També hem vist els camps de conreu, l’hort, la

Visita Masia de Can Coll Llegeix més »

Visita al CRAM

El passat dia 10 els nens i nenes de 1r A vam anar al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins) situat al Prat del Llobregat. Vam poder jugar al costat de la platja , aprendre moltes coses sobre animals marins que es veuen afectats per la manca de cura del medi ambient. També vam veure

Visita al CRAM Llegeix més »

Visita a la Zona Olímpica

Aprofitant que aquest curs estem treballant el 25è aniversari de les olimpíades a Barcelona, els alumnes de Cicle Superior hem visitat el Museu de l’esport i l’Estadi olímpic. Hem visualitzat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport i els valors i hem conegut una mica més el món dels esportistes. Ens ha agradat molt !!!

Visita a la Zona Olímpica Llegeix més »

Museu Marítim

Els nens i nenes de p4 hem anat al Museu Marítim de Barcelona on la Pirata Peus Pudents ens va explicar que el seu capità Puny de Ferro dormia i ens va demanar si l’ajudàvem a buscar un tresor. Al final i després de seguir totes les pistes del mapa vam trobar el tresor, al

Museu Marítim Llegeix més »

Visita al MAC

Els alumnes de 4t hem visitat el Museu d´Art de Cerdanyola, també conegut pel MAC. Hem anat a conèixer les obres de Josep Togores, pintor famós que va viure a la nostra ciutat. Ha estat interessant observar diferents estils de pintura, segon l´època de la seva vida.  

Visita al MAC Llegeix més »

Sortida Museu Olímpic

Com sabeu, enguany a l’escola celebrem el 25è aniversari de les Olimpíades de Barcelona’92 i els alumnes de 3r i 4t hem aprofitat per visitar el Museu Olímpic de Barcelona. A més, aquesta setmana allà celebraven el BCN Sports Film, així que ens han projectat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport. Després hem pogut

Sortida Museu Olímpic Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut