Sortides

Sortida a CanDeu

El passat 25 de febrer el Cicle Mitjà va anar d’ excursió a la masia de Can Deu , a Sabadell. El dia va ser magnífic. 3r va fer un taller de pa i 4t va aprendre a fer sabó amb l’ oli, com antigament. Han reforestat el bosc i de segur que d’ aquí

Sortida a CanDeu Llegeix més »

Sortida al zoo

Els nens i les nenes de la classe de “Els Lleopards” hem anat al zoo de Barcelona a fer una activitat sobre aquests animals, que és el nom que vam triar per la nostra classe. Hem après moltes coses sobre aquests felins i també hem aprofitat per observar a altres animals i així conèixer-se’ls millor.

Sortida al zoo Llegeix més »

Colònies 2n

Aquest any vam anar de colònies a la Marinada, vam fer una  excursió per conèixer el port de Cambrils, les barques, el far, els pescadors, les xarxes, els peixos… Vam estampar samarretes amb punxa de plastidecors, vam fer una activitat anomenada “A l’abordatge” on vam passar per uns ponts de corda i vam baixar per una tirolina. Vam fer

Colònies 2n Llegeix més »

Colònies p-5

ELS ASTRONAUTES I ELS PLANETES HEM ANAT DE COLÒNIES A “LA MARINADA”. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ, HEM CAMINAT, HEM CORREGUT, HEM JUGAT, HEM BALLAT…TAMBÉ HEM MENJAT MOLT BÉ I ENS HEM SABUT ORGANITZAR. A ESTONES ENS HEM ENYORAT UNA MICA DE CASA, PERÒ AMB L’AJUT DELS COMPANYS, LES MESTRES I ELS MONITORS HO

Colònies p-5 Llegeix més »

Excursió Can Coll

Els alumnes de tercer i quart vam fer una sortida caminant a Can Coll. Vam poder observar el bosc a la tardor i en arribar, vam fer uns divertits jocs tradicionals: soga-tira, mocador.. Va ser un dia genial!

Excursió Can Coll Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut