Sortides

Masia de Can Deu

Els i les alumnes de Cicle Mitjà hem anat a visitar la masia de Can Deu. Allà ens han explicat com era la vida dels pagesos i les tasques del seu dia a dia a través de dos cultius diferents: a 3r, al voltant del blat i a 4t, a partir de l’olivera. Després hem […]

Masia de Can Deu Llegeix més »

CLIK

ELS NENIS I NENES DE P-5 HEM TORNAT AL COSMOCAIXA. AQUESTA VEGADA HEM ANAT AL CLIK. AL CLIK HEM FET DE CIENTÍFICS I FINS I TOT ENS HEM POSAT UNA BATA. HEM FET MOLTS EXPERIMENTS I HEM APRÈS MOLTES COSES. TAMBÉ HEM TORNAT A VEURE ELS OSSOS DEL DINOSAURE GRAN I TOTES LES COSES DEL

CLIK Llegeix més »

MUSEU DE CA N’ORTADÓ

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A UN MUSEU QUE ÉS DEIA CA N’ORTADÓ. HEM CONEGUT A LA XUS I LA VANESSA QUE ENS HAN EXPLICAT COSES MOLT INTERESSANTS. ENS HAN ENSENYAT COM MEJAVEN ELS PARES DELS NOSTRES AVIS. FAM FER LA MASSA DEL PA AMB AIGUA, OLI I FARINA I CADASCÚ S’HA

MUSEU DE CA N’ORTADÓ Llegeix més »

Trobada de dansa

El passat 19 de març, els alumnes de 3r vam participar per primera vegada a la Trobada de Dansa que es celebrava a Can Xarau. També van participar les escoles Turó de Guiera i Xarau. Cada escola havia après, prèviament, una dansa tradicional catalana i quan ens vam trobar la vam haver d’ensenyar als nens

Trobada de dansa Llegeix més »

Museu de la xocolata

Els nens i nenes de cicle inicial hem anat al museu de la xocolata. Al Museu primer ens han explicat d’on surt la xocolata. Es fa amb cacau que prové d’uns arbres que creixen en llocs on fa molta calor i plou molt. Tenen una característica molt especial, els fruits surten als troncs dels arbre

Museu de la xocolata Llegeix més »

De la masia al poble

Els dies 14 i 15 de febrer, els i les alumnes de 4t vam fer una sortida per conèixer els orígens del nostre poble, Cerdanyola. Així, a través de l’observació de diversos edificis de la ciutat i gràcies a l’ajuda de l’Òscar, el monitor que ens acompanyava, vam poder fer-nos una idea de com eren

De la masia al poble Llegeix més »

Visitem la Fundació Miró

ELS COETS HEM ANAT A VISITAR LA FUNDACIO MIRÓ. DESPRÈS HEM PARLAT DEL QUE ENS HA AGRADAT MÉS: “M’HA AGRADAT L’ENTRADA DEL MUSEU, TÉ COM MUNTANYES”. “M’HA AGRADAT EL QUADRE FET DE LLANA (TAPIS) QUE SEMBLA UN GAT”. “M’HAN AGRADAT LES ESTATUES” (ESCULTURES). “M’HAN AGRADAT ELS QUADRES”. “M’HA AGRADAT JUGAR AMB LES CORDES I FER

Visitem la Fundació Miró Llegeix més »

VISITA AL PLANETARI BOMBOLLA

ELS NENS I NENES DELS PLANETES HEM ANAT AL COSMOCAIXA. HEM VISITAT EL PLANETARI BOMBOLLA ON ENS HAN EXPLICAT MOLTES COSES DELS PLANETES I DE LES ESTRELLES. ARA JA SABEM MÉS COSES DEL NOSTRE PROJECTE. HEM VIST L’ESQUELET D’UN DINOSAURE. TENIA LA CUA MOLT LLARGA. L’HEM PINTAT EN UNA PISSARRA I ENS HO HEM PASSAT

VISITA AL PLANETARI BOMBOLLA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut