Sortides

Visitem el Museu Marítim

ELS COETS HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MUSEU MARÍTIM. QUINA EMOCIÓ! EN EL MUSEU HEM VIST UN VAIXELL DE VELA, UNA BARCA DE REMS, UN VAIXELL DE PESCA, UNA LANXA MOTORA, PERÒ EL QUE MÉS ENS HA AGRADAT HA ESTAT LA GALERA (el vaixell pirata) DESPRES D’UNA ESTONA HA VINGUT A BUSCAR-NOS LA PIRATA “PUNY DE […]

Visitem el Museu Marítim Llegeix més »

Projecte Oficis

DURANT AQUEST TRIMESTRE ELS ALUMNES DE P-5 HEM TREBALLAT EL PROJECTE DELS OFICIS. ELS PARES I MARES DE LA NOSTRA CLASE ENS HAN VINGUT A EXPLICAR LA SEVA FEINA: DE QUÈ TREBALLEN, QUÈ FAN, QUINES EINES FAN SERVIR, … LA PRIMERA VISITA DEL PROJECTE LA VAM FER NOSALTRES AL METRO DE BARCELONA, A LA LÍNEA

Projecte Oficis Llegeix més »

TALLER DE DANSA CREATIVA

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A L’ATENEU A FER UN TALLER DE DANSA CREATIVA. HEM REALITZAT MOVIMENTS DE BRAÇOS, DE CAMES, HEM PENSAT MOVIMENTS NOUS PER BALLAR I HEM FET UN MASSATGE PER PARELLES AMB UNS “SAQUETS” QUE ESTAVEN PLENS DE ROSA DE LA PLATJA.

TALLER DE DANSA CREATIVA Llegeix més »

Un jardí de flors

Els coets anem de visita al Museu d’Art de Cerdanyola (MAC) a veure els vitralls modernistes. Descobrim les flors que apareixen en els vitralls i les anem a buscar al jardí. Després fem unes flors amb paper de seda, plastilina, palletes i gots de plàstic. Ens ha agradat molt i hem pensat que els hi

Un jardí de flors Llegeix més »

Canal Olímpic

El dijous dia 31 de maig els alumnes de 5è A i 5èB vam anar al canal olímpic. No ens va ploure, va fer un dia radiant. Vam fer dues activitats barca i caiac. En la barca anàvem de cinc en cinc, calia remar tots a l’hora. En el caiac anàvem per parelles i calia

Canal Olímpic Llegeix més »

La granja de Vallgorguina

Els nens i nenes de la classe de les llunes (p3) hem anat a la granja de Vallgorguina. Hem anat amb autocar perquè estava molt lluny. Allà ens esperava la Mari Carmen que ens va fer de guia durant tota la visita. Vam veure una vaca que es deia “Rosita” i el seu vedell que

La granja de Vallgorguina Llegeix més »

Catalunya en miniatura

Els nens de CM hem anat d’excursió a Catalunya en miniatura. Ha estat una visita molt enriquidora i alhora divertida. Per una banda, vam poder veure les maquetes de diversos llocs emblemàtics de Catalunya fets a escala. Per una altra banda, vam estar a les tirolines. Allà vam posar a prova la nostra coordinació, equilibri

Catalunya en miniatura Llegeix més »

Jardí de les Papallones

Els nens i les nenes de 3r. A i de 3r.B hem anat al Jardí de les Papallones. És un espai que tenim molt a prop de l’escola, en el Parc del Turonet, i que està preparat perquè visquin diferents classes d’insectes. Hem conegut plantes de diverses espècies i també hem observat en directe als

Jardí de les Papallones Llegeix més »

L’art i els sentits

El divendres passat vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. L’activitat es deia: “ Descobreix l’Art amb els sentits”. Pel camí anàvem una mica esverats, estàvem una mica nerviosos per la Fira i per què marxem de Colònies! Quina emoció!. Quan vam arribar al Museu ens esperava una monitora. Vam començar la visita amb molt

L’art i els sentits Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut