Sortides

Trobada de Handbol

Avui els nens i nenes de 4t, juntament amb alumnes de l’escola la Sinia i Xarau, hem anat al PEM Guiera a fer una trobada de handbol. Ha estat una trobada molt ben organitzada, hi havia 150 alumnes repartits en 24 equips, cada equip ha pogut jugar en tres rondes diferents en partits de 15′. […]

Trobada de Handbol Llegeix més »

Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors

Visita al MAC Llegeix més »

YOMO

El dimecres dia 27 els alumnes de 6è vam anar al YoMo: The Youth Mobile Festival. Vam participar en diferents tallers interactius de robòtica, tecnologia, ciència, programació, realitat augmentada, disseny 3D, matemàtiques, ciber seguretat, viedeojocs, etc.. Un munt d’exhibicions educatives i activitats pràctiques relacionades amb les STEAM.

YOMO Llegeix més »

Les masies de Cerdanyola

La setmana passada, els nens i les nenes de 4t. vam anar a fer un itinerari per Cerdanyola per conèixer com era la nostra localitat gairebé 200 anys abans. Vam veure algunes torres d’estiueig com la Masia Rosa, Can Vinyals, Can Llopis , Torre Vermella, Can Domènech, Ca l’Arquer. També ens van explicar que la

Les masies de Cerdanyola Llegeix més »

Sortida al MAC

Els nens i les nenes de 4t A i 4t B vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. Vam veure l’exposició “El Modernisme i les flors”.  Tot el que hi havia  era molt bonic i vam aprendre moltes coses d’aquest estil artístic que no sabíem. Les tècniques que ens van explicar són: la ceràmica, el

Sortida al MAC Llegeix més »

Sortida al Cosmocaixa

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat junts al cosmoCaixa de Barcelona. La classe dels coets(P4) hem fet l’activitat del Click i la classe dels planetes(P5) hem fet l’activitat del Planetari Bombolla. Ha plogut tot el dia i totes les activitats les hem fet a dins del museu. Hem observat, treballat,

Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »

2n va a l’escola de música

La classe dels esportistes hem visitat l’escola de música. Allà ens hem convertit en músics i al final fins i tot hem fet un concert! Ens hem dividit en tres grups i a cadascun li ha tocat un instrument de corda fregada, que són els que vam veure a l’Ateneu el curs passat. Hem tocat

2n va a l’escola de música Llegeix més »

El modernisme i les flors

Aquest matí la classe dels esportistes (2n) hem anat al Museu d’Art de Cerdanyola. Hem anat a veure com els artistes modernistes feien les seves obres inspirant-se en la natura i especialment en les flors. Primes feien molts dibuixos de la flor que volien representar, després feien un esbós del dibuix que volien fer a

El modernisme i les flors Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut