Hort

Plantem patates

Un curs més els alumnes de 5è baixem a l’hort.  Aquest any ens ha tocat plantar patates.  Després d’escoltar les explicacions del senyor Manolo  hem anat plantant- les tot seguint les seves indicacions.  Esperem fer una gran collita !!!

Plantem patates Llegeix més »

Plantem faves i pèsols

Els nens i nenes de 1r hem anat a l’hort  de l’escola. 1r A hem plantat faves i 1r B pèsols. El Sr. Manolo ens ha explicat que l’època per plantar aquestes llavors es a l’octubre, per això nosaltres no hem plantat les llavors, sinó que hem plantat el “planter” (plantes petites). Les hem regat

Plantem faves i pèsols Llegeix més »

Plantem espinacs i bledes

A començament d’ octubre, els alumnes de 4t  vam anar a plantar espinacs a l’ hort de l’escola.  Mentre que els de 3r  vam plantar bledes. El Sr. Manolo portava les llavors i ens va ensenyar com fer-ho. Després les vam regar.  Avui hem recollit la  primera collita d’ aquestes verdures.  A 3r hem fet

Plantem espinacs i bledes Llegeix més »

Preparem l’hort

El divendres passat els alumnes de 6è A i 6è B van anar amb el Sr Manolo, l’avi hortolà, a preparar l’hort per la nova temporada. Vam treure pedres i arrencar males herbes. També van collir tomàquets madurs i van sembrar pastanagues  en els solcs que estaven ja preparats.

Preparem l’hort Llegeix més »

P5 plantem cebes i enciams

Els nens i les nenes de les classes d’ “Els Astronautes” i  “Els Planetes” hem anant, amb el senyor Manolo, a l’hort del parvulari a plantar cebes i enciams “meravella”. També ens ha ensenyat les eines que utilitza a l’hort. Ara vigilarem i observarem a veure què passa…. Gracies senyor Manolo.

P5 plantem cebes i enciams Llegeix més »

Recollim faves

Els nens i les nenes de la classe de “Els Lleopards” hem anant, amb el senyor Manolo, a l’hort de l’escola a collir les faves que havíem plantat fa uns mesos. Hem collit moltes faves i molt grans! A classe les hem pelat i hem tret les faves de les beines. Desprès la professora Maria,

Recollim faves Llegeix més »

Plantem mongetes

Amb el canvi lunar i l’augment de les temperatures, el Sr. Manolo ha vingut a la classe de 2n  i ens ha comentat que ja tocava plantar les mongetes. Ell ja tenia l’hort a punt, llaurat, i ben fertilitzat, nosaltres vam plantar les mongetes i després vam col·locar unes canyes perquè quan siguin grans trepin

Plantem mongetes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut