Hort

Les Mongetes

A finals de març els alumnes de segon vam plantar mongetes a l’hort. Quan les vam plantar no ho vam fer amb les llavors sinó que ja eren unes plantes petitones. El senyor Manolo va posar unes canyes al costat per que s’enfilessin les mongeteres. I al final va arribar el moment de collir les […]

Les Mongetes Llegeix més »

Recollida d’enciams

Avui els nens i les nenes de p-4 i p-5 hem anat a l’hort d’infantil a recollir uns enciams esplèndids i d’una gran qualitat i a més  sostenibles amb el medi ambient. Hem controlat que els cargols no se les mengessin i en pocs dies  han crescut molt. Prepararem una amanida molt saludable per dinar!

Recollida d’enciams Llegeix més »

Arrencar cebes!

No és tracta d’un joc tradicional!!! Els alumnes de 6è, dijous vam ser a l’hort arrencant cebes. Una bona collita de cebes tendres, però no ni havia per tots, així que les hem sortejat. Alguns podrem posar-ne a l’ amanida!!! La setmana que ve, per grups farem un treball per saber-ne més: propietats curatives de

Arrencar cebes! Llegeix més »

Tast de pèsols

Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem  d´on sortien ja que sempre els veiem  congelats. L´Alicia ens els ha cuinat

Tast de pèsols Llegeix més »

Collim Faves

Avui el senyor Manolo ens ha portat a les classes de 3r A i 3r B dues bosses de faves que han estat cultivades a l’hort de l’escola. Abans de repartir-les hem decidit observar-les i treballar amb elles per descobrir quines són les diferents parts de la fava i què acostumem a menjar. En les

Collim Faves Llegeix més »

Recollim pèsols

El divendres passat ens va venir a buscar el senyor Manolo, la nostra collita de pèsols ja estava a punt. Vam anar, tots contens, a recollir-los. Després, els hi vam donar a tres mares perquè els cuinessin, i ens vam fer tres receptes: Pèsols amb espirals i tonyina. Crema de pèsols. Pèsols amb pernil. Totes

Recollim pèsols Llegeix més »

Plantem mongetes

Aquesta setmana el senyor Manolo ens ha vingut a buscar per anar a l’hort. Ens ha explicat que era el dia perfecte per plantar les mongetes perquè estava a punt de ploure i això aniria molt bé per les mongeteres. I així ho hem fet.

Plantem mongetes Llegeix més »

Plantada de cebes

Ara és el temps de plantar cebes, i els alumnes de 6è vam anar a l´hort per plantar-les. Amb una eina de l’hort vam fer els forats i vam ficar el planter de la ceba.  En acabar, el Sr. Manolo (l’hortolà) ens va explicar coses de les cebes molt interessants.

Plantada de cebes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut