Convivència

Un pati de somni

Volem agrair als pares i mares la participació en les dues jornades d’ “Escola posa’t guapa” , un projecte de millora de patis amb diferents propostes per promoure que l’hora de l’esbarjo sigui un espai obert  a diferents interessos dels diferents nens i nenes: Una Muntanya gegant de pneumàtics  amb tobogan, cuineta, aula oberta a

Un pati de somni Llegeix més »

De tornada

Aquests dies arriben a la seva fi!!! avui les aventures han continuat… hem viscut experiències fantàstiques superant moltes dificultats… Quin bon record que ens emportem!!! marxem emocionats, feliços, contents, cansats i amb molt bon gust!!! de segur que recordarem aquestes colònies per sempre!!! pares ja arribem en una estoneta, us ho explicarem en persona!!!

De tornada Llegeix més »

Segon dia de colònies

Segon gran dia de colònies!!! avui hem dormit poc perquè hem estat xerrant i gaudint de la companyia dels companys!!! ha esta un dia ple d’aventures… passejada a cavall, circuit de ponts, tirolina, tir amb arc… no tenim paraules de tot el que hem viscut!!! estem una mica cansats però encara tenim força per la

Segon dia de colònies Llegeix més »

Primer dia de colònies

Primer dia de colònies superat!!!! Hem arribat molt emocionats i amb ganes de passar-ho molt bé!!! ens han rebut els monitors i ens hem dividit en grups!!! hem dinat de meravella, el dinar boníssim!!! A la tarda ens hem instal·lat a les habitacions!!!què divertit ha estat, ens hem organitzat molt bé!!! hem aprofitat l’estona per

Primer dia de colònies Llegeix més »

Simulacre de robatori

Aquest matí els Mossos d’Esquadra, ens han tornat a visitar a la classe de 2nA, la classe de “Els Policies”. Ens han passat una pel·lícula molt interessant on els protagonistes eren nens i nenes fent de policies. S’havia perdut un gosset de peluix i l’havien de trobar. Totes les unitats dels Mossos es posen en

Simulacre de robatori Llegeix més »

Lectura compartida

Els alumnes de Cicle Mitjà, realitzem un projecte de Lectura Compartida i Cooperativa. No només hem millorat el vocabulari i la velocitat lectora, juntament amb l´entonació, puntuació o comprensió, sinó que a més a més, i el que és més important: Hem gaudit llegint !!!! Com que ja estàvem acabant el llibre “ Mago por

Lectura compartida Llegeix més »

Classe dels veterinaris

Una mare de l’escola que és veterinària ens ha vingut a explicar com es fa el reconeixement d’un animal de companyia. En aquest cas una gossa. Li hem pogut escoltar el cor i veure com s’eduquen les nostres mascotes. Ha estat molt emocionant!!!

Classe dels veterinaris Llegeix més »

Resolució de conflictes

El passat 13 de febrer vam realitzar a l´aula un taller de resolució de conflictes. Tot i que cada vegada anem tenint més habilitats per anar resolent els conflictes, encara necessitem ajuda. Hem realitzat una activitat molt divertida i enriquidora a la vegada. Fer un dibuix en parella, compartint llapis i sense poder parlar. Hem

Resolució de conflictes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut