Convivència

JOC DE LA TERANYINA

A p4 hem fet el joc de la teranyina que consisteix en triar un company i dir perquè ens agrada aquesta persona, després li enrotllem a la mà un tros de llana i el següent passa a triar una altra persona. És una mena de fer sociograma d’una manera divertida.

JOC DE LA TERANYINA Llegeix més »

Matí de teatre

Aquest matí els nens i nenes d’educació infantil hem compartit l’esmorzar amb els nostres companys. Cadascú de nosaltres hem portat de casa fruits secs, panellets, fruits de la tardor, … i l’hem compartit amb els nostres amics. Després els nens i nenes de quart curs de primària ens han representat una obra de teatre que

Matí de teatre Llegeix més »

Ens diem coses boniques

Avui, els nens de 3r a i B ens hem dit coses boniques i positives entre nosaltres, coses que ens agraden dels nostres companys per treballar el valor de l’amistat. Fins l´últim moment no les hem pogut llegir ja que ens ho escrivien en un full penjat a l´esquena. Ha estat molt divertit i tots

Ens diem coses boniques Llegeix més »

Escrivim cartes

Els alumnes de 3r hem treballat “ La Carta “. Encara que avui dia no es faci servir molt, nosaltres hem gaudit d´escriure una carta als nostres companys i companyes de l´altre 3r. Li hem explicat coses nostres i els hem fet moltes preguntes. Hem esbrinat la seva adreça i hem confeccionat un sobre molt

Escrivim cartes Llegeix més »

Hem crescut

Els nens i nenes de la classe dels músics ens hem mesurat. Primer ho vam fer al novembre i ara al juny una altra vegada. Hem vist que hem crescut molt!!!!!!

Hem crescut Llegeix més »

Memòria “Save the Children”

Des de l’ONG “Save the Children” ens han fet arribar la memòria i un video resum de la XIII edició de Kilómetros de Solidaridad en la que hem participat aquest curs. Gràcies al mig milió d’alumnes de 1.800 centres escolars de tota Espanya que vam córrer una cursa solidaria, hem pogut aconseguir la impactant xifra

Memòria “Save the Children” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut