Convivència

Cursa solidària

Ahir dimecres vam celebrar la cursa Kilòmetres de solidaritat.  Va ser un dia molt especial per a tota la comunitat educativa de la nostra escola. Alumnes, pares i mestres van córrer per una causa solidària amb una alegria i un entusiasme espectacular. La jornada va començar amb unes paraules de reconeixement i suport de l’alcalde […]

Cursa solidària Llegeix més »

Kilòmetres de solidaritat

Demà dimecres 22 de febrer celebrarem la cursa Kilòmetres de solidaritat al Camp Municipal de les Fontetes. Tot l’alumnat del centre, pares i mestres participarem en aquesta cursa  per recaptar diners per tal que els infants de països com Etiòpia, Níger, Burkina Faso tinguin aigua potable. l’ONG “Save the Children”  serà l’encarregada de portar a terme el projecte

Kilòmetres de solidaritat Llegeix més »

La Bruixa Winnie

Per celebrar la Castanyada, els nens i nenes de 4t,  hem representat l’ obra de teatre “ La Bruixa Winnie “. Hem hagut d’ assajar molt, memoritzar el nostre paper i perdre la vergonya. Ha valgut la pena ja que els espectadors ( P.3, P.4 i P.5 ) han gaudit molt, i ens han aplaudit

La Bruixa Winnie Llegeix més »

Gimkana

Per celebrar l’arribada de l’estiu aquesta setmana hem fet a l’escola una gimkana ben refrescant. Dotze proves repartides per tot el pati on grans i petits han participat demostrant les seves habilitats en cada estació.

Gimkana Llegeix més »

Llibre de receptes

Per Sant Jordi els alumnes de 3r A i B van elaborar un llibret de receptes, detallant els passos a seguir per tal de cuinar coses boníssimes. Per acabar el curs amb la panxa contenta, hem celebrat un esmorzar de germanor aprofitant aquestes receptes boníssimes. Ha estat fantàstic poder tastar coses fetes amb il•lusió per

Llibre de receptes Llegeix més »

Projecte Apadrinament

S’acaba el curs i els fillols de P5 juntament amb els seus padrins lectors de 5è, ho celebren  amb un petit concert de flauta i cançons.  Es fan un petit obsequi de record i gaudeixen d’una estona de joc tots plegats.

Projecte Apadrinament Llegeix més »

Últim dia de colònies

El dijous al vespre ens preparem per anar a la disco i ballem sense parar, els mestres ens deixen una miqueta més i podem xerrar amb els companys abans de dormir bufff!!! no aguantem molt, estem esgotats!!! Al dia següent ens espera una excursió pel bosc i buscar fóssils!!! Han estat unes colònies fantàstiques!!!

Últim dia de colònies Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut