Portada

Sortida al zoo

Els nens i les nenes de la classe de “Els Lleopards” hem anat al zoo de Barcelona a fer una activitat sobre aquests animals, que és el nom que vam triar per la nostra classe. Hem après moltes coses sobre aquests felins i també hem aprofitat per observar a altres animals i així conèixer-se’ls millor. […]

Sortida al zoo Llegeix més »

Fem robòtica a P5

El CRP de la localitat ens ha prestat per uns dies  unes abelles molt divertides amb uns botons a l’esquena. Gràcies a  aquest botons  podem programar-les i plantejar-nos reptes molt i molt difícils. Hem tingut que pensar molt, preguntar, ens hem equivocat, hem tornat a provar, hem compartit, hem jugat, etc…. Tot plegat molt interessant

Fem robòtica a P5 Llegeix més »

Colònies 2n

Aquest any vam anar de colònies a la Marinada, vam fer una  excursió per conèixer el port de Cambrils, les barques, el far, els pescadors, les xarxes, els peixos… Vam estampar samarretes amb punxa de plastidecors, vam fer una activitat anomenada “A l’abordatge” on vam passar per uns ponts de corda i vam baixar per una tirolina. Vam fer

Colònies 2n Llegeix més »

Colònies p-5

ELS ASTRONAUTES I ELS PLANETES HEM ANAT DE COLÒNIES A “LA MARINADA”. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ, HEM CAMINAT, HEM CORREGUT, HEM JUGAT, HEM BALLAT…TAMBÉ HEM MENJAT MOLT BÉ I ENS HEM SABUT ORGANITZAR. A ESTONES ENS HEM ENYORAT UNA MICA DE CASA, PERÒ AMB L’AJUT DELS COMPANYS, LES MESTRES I ELS MONITORS HO

Colònies p-5 Llegeix més »

Carnaval a l’escola

Després  de l’arribada del carnestoltes amb el pregó carregat de broma i diversió,  el divendres per la tarda vam celebrar  la festa de carnaval. Alumnes, mestres i famílies vam gaudir de la  rua i balls  ben divertits i  animats. No va faltar, com ja és habitual, el melindro i la xocolata. L’equip de mestres  volem

Carnaval a l’escola Llegeix més »

Arriba el Carnestoltes

Ja ha arribat el carnestoltes a la nostra escola i ens ha portat el seu pregó. Les seves  consignes ens ha comunicat per anar escalfant el carnaval que celebrarem aquest divendres. Hem sortit tots al pati a rebre’l i després del pregó hem saltat i ballat!!! llegiu amb atenció el  PREGÓ DEL CARNESTOLTES i, sobretot,

Arriba el Carnestoltes Llegeix més »

Visita del Patge Reial

A l’escola hem rebut una visita molt especial: el Patge Reial. Els nens d’educació infantil i cicle inicial han sortit al pati per donar-li la benvinguda. Més tard el Patge va recollir les cartes de tots els nens  i nenes plenes d’il·lusió i bons desitjos per fer-les arribar a  Ses majestats els Reis Melcior, Gaspar

Visita del Patge Reial Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut