Comunitat Petits

INSTAL·LACIÓ DE JOC a P4

Avui les mestres ens han preparat una sessió de psicomotricitat diferent: una instal·lació de joc d’hivern. En veure-la, ens hem entusiasmat molt perquè volíem descobrir què hi havia darrera de la cortina de fulls de paper. Ens hem imaginat que eren unes portes que ens endinsaven en una cova i, a la de tres, hem

INSTAL·LACIÓ DE JOC a P4 Llegeix més »

Concert de Nadal P3

Els nens i nenes de P-3 hem escollit aquesta frase perquè és una frase senzilla i tots sabem el que és la sopa i l’hem provat. A nosaltres ens agrada molt la sopa però vam entendre que a la Mafalda aquest plat no li agradava i que no a tothom li agradava el mateix. D’altra

Concert de Nadal P3 Llegeix més »

Concert de Nadal P4

Hem escollit aquesta cançó perquè estem treballant un projecte sobre emocions. Els nens i les nenes reciten la lletra de la cançó amb el moviment dels cos. També, amb diferents gestos expressem l’emoció de la tristesa i la felicitat.

Concert de Nadal P4 Llegeix més »

Concert de Nadal P5

Quan un amic o una amiga no vol jugar amb nosaltres ens posem tristos, per això ens hem adonat que és molt important l’amistat.  Per aquesta raó hem triat aquesta frase. La cançó ens agrada molt perquè parla d’això i és molt alegre.

Concert de Nadal P5 Llegeix més »

La Tardor

La classe dels PLANETES   hem tocat, olorat, tastat, observat amb detall, classificat els fruits de la tardor i, fins i tot, hem pintat amb moniatos.

La Tardor Llegeix més »

Dibuixem les nostres cares

La classe dels Planetes també ha col·laborat amb la iniciativa de l’escola de decorar el passadís. La idea és que cadascú es dibuixi amb ceres, i així veure les diferències que hi ha entre les persones, i poder transmetre al mural el missatge de que ser diferents està bé. Per això a la classe hem

Dibuixem les nostres cares Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut