Carnaval a P3
Els nens i nenes de la classe de les llunes ens ho hem passat molt bé durant la setmana de Carnestoltes!!! Carnestoltes a P3, enllaç
Els nens i nenes de la classe de les llunes ens ho hem passat molt bé durant la setmana de Carnestoltes!!! Carnestoltes a P3, enllaç
Cada divendres els més petits de la casa van a l’aula de psicomotricitat amb tota la il·lusió. En aquest vídeo us volem ensenyar la instal·lació de joc que es van trobar un dia a l’entrar, va ser màgic!
Instal·lació de joc d’hivern a la Classe de les Llunes Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE P-3 HAN FET UNA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT PER EXPERIMENTAR AMB MATERIALS QUE TENEN FORMA DE CERCLE I D’ESFERA. HAN GAUDIT MOLT!!
EL CERCLE I L’ESFERA A P3 Llegeix més »
Avui les mestres ens han preparat una sessió de psicomotricitat diferent: una instal·lació de joc d’hivern. En veure-la, ens hem entusiasmat molt perquè volíem descobrir què hi havia darrera de la cortina de fulls de paper. Ens hem imaginat que eren unes portes que ens endinsaven en una cova i, a la de tres, hem
INSTAL·LACIÓ DE JOC a P4 Llegeix més »
EL PATGE REIAL VA VENIR EL PASSAT MES DE DESEMBRE A RECOLLIR TOTES LES CARTES DELS NENES I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL. ESTÀVEM MOLT IL·LUSIONATS!!
VISITA DEL PATGE REIAL A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
Els nens i nenes de P-3 hem escollit aquesta frase perquè és una frase senzilla i tots sabem el que és la sopa i l’hem provat. A nosaltres ens agrada molt la sopa però vam entendre que a la Mafalda aquest plat no li agradava i que no a tothom li agradava el mateix. D’altra
Concert de Nadal P3 Llegeix més »
Hem escollit aquesta cançó perquè estem treballant un projecte sobre emocions. Els nens i les nenes reciten la lletra de la cançó amb el moviment dels cos. També, amb diferents gestos expressem l’emoció de la tristesa i la felicitat.
Concert de Nadal P4 Llegeix més »
Quan un amic o una amiga no vol jugar amb nosaltres ens posem tristos, per això ens hem adonat que és molt important l’amistat. Per aquesta raó hem triat aquesta frase. La cançó ens agrada molt perquè parla d’això i és molt alegre.
Concert de Nadal P5 Llegeix més »
La classe dels PLANETES hem tocat, olorat, tastat, observat amb detall, classificat els fruits de la tardor i, fins i tot, hem pintat amb moniatos.
La classe dels Planetes també ha col·laborat amb la iniciativa de l’escola de decorar el passadís. La idea és que cadascú es dibuixi amb ceres, i així veure les diferències que hi ha entre les persones, i poder transmetre al mural el missatge de que ser diferents està bé. Per això a la classe hem
Dibuixem les nostres cares Llegeix més »