Comunitat Petits

Comencem Psicomotricitat a P-4!

Avui ens ho hem passat molt bé fent psicomotricitat perquè, a més, l’hem fet al pati! Teníem moltes ganes de poder gaudir a l’aire lliure! Hem escalfat el cos amb una cançó i, després, hem jugat a perseguir un monstre, a fer equilibris, a amagar-nos a la caseta, a saltar amb les pilotes, a jocs

Comencem Psicomotricitat a P-4! Llegeix més »

Sessió de Psicomotricitat

Recordant un dels moments bonics que vam viure durant la classe de psicomotricitat. Va ser una sessió molt emotiva i crec que molt sincera. Són nens i nenes amb il·lusions i plenes de vida que en un futur es tornaran a abraçar. Vindran dies millors. I el més important de tot és que tornarem a

Sessió de Psicomotricitat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut