Comunitat Petits

Musica i dansa

Avui  a la classe de psicomotricitat, aprofitant la música i a través de la dansa, hem continuat explorant i descobrint les parts del nostre cos. Quan ha acabat la sessió, també acompanyats de música, hem retornat a la calma amb uns exercicis de relaxació.

Musica i dansa Llegeix més »

FEM NEU

Avui parlant de l’hivern i de la neu, ens hem fixat que a les muntanyes sí que hi ha neu però que a Cerdanyola no neva. Així que hem decidit fer neu. Ens ho hem passat molt bé tocant i jugant amb aquesta nova textura. Fer neu artificial és tan senzill com barrejar bicarbonat amb

FEM NEU Llegeix més »

Parelles matemàtiques

Aquesta setmana hem continuat amb el projecte d’apadrinament digital: Connectem. Aquest projecte es basa en la col·laboració entre alumnes de 5è i de p4. Els alumnes més grans presenten activitats matemàtiques als més petits que després realitzen de forma conjunta. Dividits en dos grups, un grup treballa amb les tauletes interactives a la biblioteca i

Parelles matemàtiques Llegeix més »

COM ES FA EL GEL?

Aquest mes de gener estem treballant l’hivern. Dilluns tot parlant amb els nens i nenes de l’hivern, del fred i de la neu, ens vam adonar que sabíem molt poques coses de l’aigua i els canvis d’estat, així que vam decidir experimentar. Dimarts vam anar tots plegats a la nevera. Allà vam omplir uns gots

COM ES FA EL GEL? Llegeix més »

EL PATGE

Avui al matí ha vingut el Patge a  l’escola, ens ha donat uns caramels i ens ha explicat que esta recollint totes les cartes per fer-les arribar als Reis Mags d’Orient. Quins nervis!!!!

EL PATGE Llegeix més »

Cantada EI

El dimarts  19 els més petits de l’escola ens vam desplaçar a l’Ateneu per fer la representació del musical  “El Petit Príncep” a les nostres famílies. Va ser un dia de molts nervis i moltes il·lusions.Tothom ens va felicitar i  estem molts contents de la nostra actuació!!!

Cantada EI Llegeix més »

Fem música

LES MESTRES DE L’ESCOLA DE MÚSICA “AULOS”HAN VINGUT A LA CLASSE DE LES LLUNES. HEM CANTAT, HEM BALLAT I HEM ESCOLTAT TRES INSTRUMENTS: L’ACORDIÓ, LA FLAUTA DOLÇA I LA NOSTRA VEU. Ens han dit que sabem moltes cançons i que cantem molt bé!

Fem música Llegeix més »

Sortida al Cosmocaixa

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat junts al cosmoCaixa de Barcelona. La classe dels coets(P4) hem fet l’activitat del Click i la classe dels planetes(P5) hem fet l’activitat del Planetari Bombolla. Ha plogut tot el dia i totes les activitats les hem fet a dins del museu. Hem observat, treballat,

Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut