Cicle Mitjà

TREBALLEM EL MEDI NATURAL

Els alumnes de 3r estem treballant el cos humà a l´àrea de Medi Natural. Hem buscat fotos de quan érem petits. Tots i totes érem guapíssims i  com hem canviat!!! També hem conegut les diferents etapes de la vida i buscant i retallant hem fet uns bonics murals.

TREBALLEM EL MEDI NATURAL Llegeix més »

PUNTS DE LLIBRE

Com que hem de ser uns bons lectors i lectores hem elaborat uns divertits punts de llibre monstruosos. Tenen cares ben divertides! I és que a imaginació no ens guanya ningú.

PUNTS DE LLIBRE Llegeix més »

De la Masia al poble

El dijous passat els nens i les nenes de 4tB vam anar a fer un recorregut per Cerdanyola per conèixer com era fa gairebé 200 anys. Ens van explicar com eren les cases del poble i també les torres d’estiueig, el barri de Dalt i el barri de Baix, els primers carrers  que es van

De la Masia al poble Llegeix més »

Cantada

I un  curs més pels volts de Nadal arriba la cantada de l’escola! La cantada és un esdeveniment que ja s’ha convertit en tot un clàssic a la nostra escola.  Alumnes, famílies i mestres esperem aquest dia amb il·lusió i moltes ganes.  Des de l’escola treballem la cantada especialment des de l’àmbit del llenguatge musical

Cantada Llegeix més »

Sortida Cacaolat

El dia 20 de novembre, els nens i les nenes de 3r i de 4t vam anar a visitar la fàbrica de “Cacaolat” a Santa Coloma. Va ser molt interesant i vam aprendre molt de com és la planta del cacau, i de com a partir de les primeres matèries de cacau i llet elaboren 

Sortida Cacaolat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut