Cicle Mitjà

Collim Faves

Avui el senyor Manolo ens ha portat a les classes de 3r A i 3r B dues bosses de faves que han estat cultivades a l’hort de l’escola. Abans de repartir-les hem decidit observar-les i treballar amb elles per descobrir quines són les diferents parts de la fava i què acostumem a menjar. En les […]

Collim Faves Llegeix més »

Visita al MAC

Els alumnes de 4t hem visitat el Museu d´Art de Cerdanyola, també conegut pel MAC. Hem anat a conèixer les obres de Josep Togores, pintor famós que va viure a la nostra ciutat. Ha estat interessant observar diferents estils de pintura, segon l´època de la seva vida.  

Visita al MAC Llegeix més »

Sortida Museu Olímpic

Com sabeu, enguany a l’escola celebrem el 25è aniversari de les Olimpíades de Barcelona’92 i els alumnes de 3r i 4t hem aprofitat per visitar el Museu Olímpic de Barcelona. A més, aquesta setmana allà celebraven el BCN Sports Film, així que ens han projectat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport. Després hem pogut

Sortida Museu Olímpic Llegeix més »

Lectura compartida

Els alumnes de Cicle Mitjà, realitzem un projecte de Lectura Compartida i Cooperativa. No només hem millorat el vocabulari i la velocitat lectora, juntament amb l´entonació, puntuació o comprensió, sinó que a més a més, i el que és més important: Hem gaudit llegint !!!! Com que ja estàvem acabant el llibre “ Mago por

Lectura compartida Llegeix més »

Com són les plantes?

Per aprofundir en el tema “Com són les plantes?”, els i les alumnes de 3r hem realitzar un experiment. Volíem comprovar que un cop les plantes absorbeixen l’aigua i les sals minerals a través de l’arrel, després aquestes substàncies arriben a la resta de la planta (fulles i flors) passant per la tija. Per això

Com són les plantes? Llegeix més »

Lectura compartida

Els alumnes de Cicle Mitjà, realitzem un projecte de Lectura Compartida i Cooperativa. No només hem millorat el vocabulari i la velocitat lectora, juntament amb l´entonació, puntuació o comprensió, sinó que a més a més, i el que és més important: Hem gaudit llegint !!!!. Com que ja estàvem acabant el llibre “ El secreto

Lectura compartida Llegeix més »

Museu Tèxtil

Els i les alumnes de CM vam visitar el Museu Tèxtil de Terrassa. Allà, a patir de diferents robes i teixits vam viatjar en el temps gràcies als fantàstics tallers que ens tenien preparats. Així els nens i nenes de 3r vam fer dos tallers. En un, vam poder comprovar quins teixits i quines peces

Museu Tèxtil Llegeix més »

Teatre a l’Ateneu

Hem participat en un taller de teatre a l´ Ateneu. Ha estat super divertit!!!!!!! Hem pogut representar diferents situacions, totes elles originals i gracioses, des de quedar-nos tancats en un ascensor, fins a voler robar un exàmen del despatx de la directora. Hem fet servir una bona dosi d´imaginació, sentiments i emocions. Repetirem sens dubte!!!

Teatre a l’Ateneu Llegeix més »

Treball cooperatiu

El passat mes de gener, vam treballar el tema dels animals (ciències naturals) fent treballs en grup. No és fàcil posar-se d´acord amb els companys moltes vegades, però el resultat ha estat molt positiu. Una vegada han estat acabats, els hem  exposat  a la classe. Parlar en públic imposa molt. Un altre dia ens vam

Treball cooperatiu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut