Cicle Mitjà

Practiquem l’entrevista

Els i les alumnes de 3r hem treballat l’entrevista a castellà. Per això, ens hem decidit a fer de periodistes. Hem triat a qui volíem fer-li i, un cop preparades les preguntes, ens hem trobat per realitzar-la. Hem gaudit molt i ens ha permès conèixer més coses sobre gent amb la que convivim!!

Practiquem l’entrevista Llegeix més »

Treballem l’aigua

Durant aquest últim trimestre, els i les alumnes de 3r hem estat realitzant un projecte sobre l’aigua amb l’Àlex. Especialment, ens va cridar l’atenció comprovar la quantitat d’aigua que gastem tant a casa, com a l’escola. Així que, com a cloenda del projecte vam pensar que seria bo intentar conscienciar a tota la comunitat educativa:

Treballem l’aigua Llegeix més »

Masia de Can Deu

Els alumnes de Cicle Mig hem anat a la Masia de Can Deu. Hem gaudit moltíssim perquè hem elaborar un producte artesanalment. Així els de 3r hem fet pa, mentre els de 4t hem fet sabó. Ha estat DIVERTIDÍSSIM!!

Masia de Can Deu Llegeix més »

Ens iniciem amb en Dash

Aquesta setmana hem continuat fent programació i robòtica, el torn ha estat per en Dash, un robot molt simpàtic i divertit. En Dash es controla amb una aplicació des d’una tauleta i hem començat a avançar, retrocedir, girar a l’esquerra i a la dreta, fer rotacions amb el cap, i  detectar obstacles. Una vegada  presentat

Ens iniciem amb en Dash Llegeix més »

Tast de pèsols

Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem  d´on sortien ja que sempre els veiem  congelats. L´Alicia ens els ha cuinat

Tast de pèsols Llegeix més »

Cossos geomètrics

A l’ àrea de matemàtiques estem treballant els polígons i els cossos geomètrics. Després de treballar-los al llibre i al quadern de matemàtiques hem practicat amb escuradents i plastilina. Els resultats han estat molt positius.

Cossos geomètrics Llegeix més »

De tornada

Aquests dies arriben a la seva fi!!! avui les aventures han continuat… hem viscut experiències fantàstiques superant moltes dificultats… Quin bon record que ens emportem!!! marxem emocionats, feliços, contents, cansats i amb molt bon gust!!! de segur que recordarem aquestes colònies per sempre!!! pares ja arribem en una estoneta, us ho explicarem en persona!!!

De tornada Llegeix més »

Segon dia de colònies

Segon gran dia de colònies!!! avui hem dormit poc perquè hem estat xerrant i gaudint de la companyia dels companys!!! ha esta un dia ple d’aventures… passejada a cavall, circuit de ponts, tirolina, tir amb arc… no tenim paraules de tot el que hem viscut!!! estem una mica cansats però encara tenim força per la

Segon dia de colònies Llegeix més »

Primer dia de colònies

Primer dia de colònies superat!!!! Hem arribat molt emocionats i amb ganes de passar-ho molt bé!!! ens han rebut els monitors i ens hem dividit en grups!!! hem dinat de meravella, el dinar boníssim!!! A la tarda ens hem instal·lat a les habitacions!!!què divertit ha estat, ens hem organitzat molt bé!!! hem aprofitat l’estona per

Primer dia de colònies Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut