Cicle Inicial

1ª Cursa esportiva

Avui hem celebrant la 1ª Cursa Esportiva de l’escola Carles Buïgas al camp de futbol del Fontetes. Des de p-3 fins als més grans de 6è hem fet 4 proves  esportives: curses de relleu, circuit d’obstacles, salt de llargada i prova de velocitat. Hem participat amb molta il·lusió i hem gaudit de la companyia de […]

1ª Cursa esportiva Llegeix més »

Anem a Gualba.

Per fi hem pogut fer aquella excursió que ens va quedar pendent a la tardor. Les classes de primer i segon hem anat al Parc Mediambiental de Gualba, al Montseny. Allà hem seguit la ruta de color blau fins al número 9, un camí que va pel costat de la Riera de Gualba. A mida

Anem a Gualba. Llegeix més »

Classe dels esportistes

Aquesta setmana hem estat molt ocupats. Primer, el dilluns, vam fer un taller d’emocions que es deia “ El bosc encantat”. Aquest taller consistia en dues activitats. El la primera havíem de reconèixer les emocions de les imatges que ens posaven a la pantalla i despès reproduir-les. La segona activitat va consistir en jugar per

Classe dels esportistes Llegeix més »

2n dia a Can Vilalta

Ens hem llevat plens d’energia i disposats a tot per aconseguir a ser uns bons bruixots. Primer hem fet el súper-entrenament en el circuit d’aventura: laberint, tirolina, escombra amb rodes… També hem enviat d’un xut Neptú fins a Júpiter. Hem tingut una visita inesperada: un Duc, un Gran Duc, un Falcó i un Aligot tots

2n dia a Can Vilalta Llegeix més »

Colònies a Can Vilalta

Hem arribat a l’Escola de Bruixots de can Vilalta. Primer de tot hem conegut a la Brillantina, l’Estrellet, al Boom i l’Insector que estaven molt preocupats perquè havien perdut el seu mestre, el Tabalot. Els hem ajudat a buscar-lo però només hem pogut trobar el barret i l’escombra màgica. També hem fet servir el sentit

Colònies a Can Vilalta Llegeix més »

Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors

Visita al MAC Llegeix més »

Dia de la Dona

“A les nenes rebels del món: Somieu en gran. Aspireu a més. Lluiteu amb fermesa. I, en cas de dubte, recordeu: Vosaltres teniu raó”. Així comença el llibre que durant aquesta setmana i amb motiu del dia internacional de les dones hem estat treballant amb els nostres alumnes. Totes les aules han treballat la biografia

Dia de la Dona Llegeix més »

Carnaval

Ahir per la tarda vam celebrar el carnaval a l’escola. Pel matí vam fer tallers a tots els cicles relacionats amb el petit príncep i els alumnes de cicle inicial i cicle mig van fer un emocionant i misteriós escape Room. A la tarda vam fer la Rua  per alguns carrers del barri. Els pares

Carnaval Llegeix més »

Arriba el Carnestoltes

Avui dimarts, amb l’arribada del Rei carnestoltes, s’inicia la festa de  carnaval al cole. Aquesta tarda hem sortit  a donar-li la benvinguda i els  alumnes de 4t el van acompanyar fins al pati amb una batucada . Hem escoltat el pregó que havien redactat els alumnes de sisè, després hem ballat i al final de

Arriba el Carnestoltes Llegeix més »

La desena

Hem començat a treballar la desena! Ara ja comencem a escriure nombres de dues xifres.Com ens costa una miqueta d’entendre hem practicat amb material: bosses de roba i boletes de paper. A dins de cada bosseta hem posat 10 boletes, una desena i a fora hem deixat les unitats. Hem treballat en equip i ens

La desena Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut