Cicle Inicial

El Patge Reial

Ahir vam rebre a l’escola una visita molt important! Va venir a visitar-nos el patge reial de sas majestats els reis d’orient. Vam poder parlar una miqueta amb ell i li vam donar les nostres cartes.

El Patge Reial Llegeix més »

Caga Tió

Ja fa un dies que el tió ha arribat a les classes de cicle inicial, durant aquest dies l’ hem alimentat i cuidat molt bé. Avui hem baixat a la classe de psicomotricitat i després de cantar li unes cançons ens ha cagat un munt de regals. Ens ha fet molta il·lusió!!! Gràcies Tió!!!

Caga Tió Llegeix més »

Cantada

I un  curs més pels volts de Nadal arriba la cantada de l’escola! La cantada és un esdeveniment que ja s’ha convertit en tot un clàssic a la nostra escola.  Alumnes, famílies i mestres esperem aquest dia amb il·lusió i moltes ganes.  Des de l’escola treballem la cantada especialment des de l’àmbit del llenguatge musical

Cantada Llegeix més »

El nostre arbre de Nadal!!

Així de bonic ha quedat l’arbre de Nadal de l’escola. Primer de tot volem agrair a totes les famílies que heu participat en l’elaboració dels pompons i que heu sumat pompons per elaborar aquest arbre tan divers. L’arbre de la nostra escola està elaborat amb pompons de diferents mides, diferents colors, diferents textures… És una

El nostre arbre de Nadal!! Llegeix més »

Lapbook 2n

Els alumnes de 2n hem elaborat el nostre primer Lapbook del curs. Estem molt emocionats, ja que ens ho hem passat molt bé treballant, a la vegada que hem aprés moltes coses sobre el Gran Tauró Blanc. Ja estem desitjant començar un altre !!!

Lapbook 2n Llegeix més »

La Font dels Castanyers

El passat dia 15 de novembre els alumnes de 1r i 2n vam anar d´excursió a la Font de can Lloses, també li diem la Font dels Castanyers, a Collserola. Vam anar caminant, i des de la nostra escola hi ha uns 8 Km! Va ser un dia genial, observant la natura a la tardor,

La Font dels Castanyers Llegeix més »

Els tallers de Cicle Inicial

Des de ja fa unes setmanes els nen i les nenes de primer i segon estem fent un tallers molt interessants. Al taller de l’Alicia aprenem moltes coses jugant amb els jocs de taula. Al taller del Raül desenvolupem la nostra creativitat de moltes maneres. I al taller de la Roser programem els Blue Bots

Els tallers de Cicle Inicial Llegeix més »

Dictat Explosiu

Ahir, a la classe de segon vam fer un Dictat Explosiu!!! Teníem uns globus inflats i enganxats a la pissarra. Dins cadascú tenia una frase escrita. A sorts, els anàvem explotant, llegíem la frase i l’escrivíem al dictat. Quin soroll que feien els globus! Eren explosius de veritat!!!!

Dictat Explosiu Llegeix més »

Dansa Creativa

Els nens i les nenes de primer vam anar a fer l’activitat de Dansa Creativa a l’Ateneu. Ens van agradar molt les feines que ens feia fer la Mercè: en rotllana amb les diferents parts del cos,  de peu o a terra, … També vam ballar amb una corda i finalment entre tots vam fer

Dansa Creativa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut