Nom de l'autor: Loli Álvarez

Cantada EI

El dimarts  19 els més petits de l’escola ens vam desplaçar a l’Ateneu per fer la representació del musical  “El Petit Príncep” a les nostres famílies. Va ser un dia de molts nervis i moltes il·lusions.Tothom ens va felicitar i  estem molts contents de la nostra actuació!!!

Cantada EI Llegeix més »

Fem música

LES MESTRES DE L’ESCOLA DE MÚSICA “AULOS”HAN VINGUT A LA CLASSE DE LES LLUNES. HEM CANTAT, HEM BALLAT I HEM ESCOLTAT TRES INSTRUMENTS: L’ACORDIÓ, LA FLAUTA DOLÇA I LA NOSTRA VEU. Ens han dit que sabem moltes cançons i que cantem molt bé!

Fem música Llegeix més »

Sortida al Cosmocaixa

Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat junts al cosmoCaixa de Barcelona. La classe dels coets(P4) hem fet l’activitat del Click i la classe dels planetes(P5) hem fet l’activitat del Planetari Bombolla. Ha plogut tot el dia i totes les activitats les hem fet a dins del museu. Hem observat, treballat,

Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »

2n va a l’escola de música

La classe dels esportistes hem visitat l’escola de música. Allà ens hem convertit en músics i al final fins i tot hem fet un concert! Ens hem dividit en tres grups i a cadascun li ha tocat un instrument de corda fregada, que són els que vam veure a l’Ateneu el curs passat. Hem tocat

2n va a l’escola de música Llegeix més »

Arriba el Nadal

La setmana passada va arribar a la nostra escola el Nadal i va arribar ple d’estrelles lluents. Des de l’escola estem molt i molt contents de la gran acollida que ha tingut la iniciativa i us volem agrair tant als alumnes com a les famílies la vostra implicació, és fantàstic veure la creativitat i originalitat

Arriba el Nadal Llegeix més »

Ha arribat el tió

Al cicle inicial, ahir ens va arribar el tió. Primer ens va enganyar perquè pensàvem que estava al pati de dalt com cada any però no, aquest cop es va amagat al pati del petits. Sort que quan ja ens pensàvem que no el trobaríem vam sentir una veueta que ens cridava des de baix,

Ha arribat el tió Llegeix més »

Confegim paraules

A l’escola fem diferents tipus de treball: individual, per parelles, en petit i gran grup. Ara veureu com, tots plegats, hem fet el mural de la tardor. També com hem buscat i classificat paraules en funció del nombre de síl·labes, quina feinada!

Confegim paraules Llegeix més »

Primers auxilis a l’escola

Els alumnes de 5è hem rebut la visita d’una mare de la classe i dels especialistes en primers auxilis que treballen amb ella. Ha estat molt enriquidor aprendre les tècniques que utilitzen per ajudar a qualsevol persona davant una situació d’emergència. Agraïm les explicacions donades que van completar el tema que estem treballant de medi.

Primers auxilis a l’escola Llegeix més »

El modernisme i les flors

Aquest matí la classe dels esportistes (2n) hem anat al Museu d’Art de Cerdanyola. Hem anat a veure com els artistes modernistes feien les seves obres inspirant-se en la natura i especialment en les flors. Primes feien molts dibuixos de la flor que volien representar, després feien un esbós del dibuix que volien fer a

El modernisme i les flors Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut