L’Hora del Codi
Aquesta setmana hem organitzat al nostre centre, juntament amb un pare de l’escola i sis treballadors més de l’empresa HP, l’hora del Codi per alumnes de 4t, 5è i 6è de primària. Ens hem afegit a aquesta iniciativa per reforçar i continuar treballant la programació, com ja venim fent al llarg del curs, i fomentar […]










