Nom de l'autor: Loli Álvarez

Text instructiu

A la classe hem treballat el text instructiu a l´àrea de castellà, i els alumnes de 4t hem elaborat unes maquetes fantàstiques que tenim exposades al nostre vestíbul. Treballar en grup i amb la família ha estat molt divertit , i tots hem aportat les nostres idees. També hem treballat l´exposició, ja que davant dels […]

Text instructiu Llegeix més »

Plantes aromàtiques

A més de l’hort, els nens i nenes de 4t volem tenir cura de les plantes del pati. Hem recuperat unes jardineres del curs passar i li hem posat plantes aromàtiques: menta, romaní i espígol. També hem comprat unes flors de temporada: pensaments i cyclams de diferents colors i tonalitats per donar un toc de

Plantes aromàtiques Llegeix més »

Creixement de les faves

Ja fa uns dies que les faves que vam sembrar al desembre han nascut. Les 4 varietats que hem sembrat totes han germinat la mar de bé. Un dia o dos a la setmana anem a l’hort a fer una observació i a mirar com estan: si necessiten aigua, si s’han de treure males herbes

Creixement de les faves Llegeix més »

FEM NEU

Avui parlant de l’hivern i de la neu, ens hem fixat que a les muntanyes sí que hi ha neu però que a Cerdanyola no neva. Així que hem decidit fer neu. Ens ho hem passat molt bé tocant i jugant amb aquesta nova textura. Fer neu artificial és tan senzill com barrejar bicarbonat amb

FEM NEU Llegeix més »

Parelles matemàtiques

Aquesta setmana hem continuat amb el projecte d’apadrinament digital: Connectem. Aquest projecte es basa en la col·laboració entre alumnes de 5è i de p4. Els alumnes més grans presenten activitats matemàtiques als més petits que després realitzen de forma conjunta. Dividits en dos grups, un grup treballa amb les tauletes interactives a la biblioteca i

Parelles matemàtiques Llegeix més »

La desena

Hem començat a treballar la desena! Ara ja comencem a escriure nombres de dues xifres.Com ens costa una miqueta d’entendre hem practicat amb material: bosses de roba i boletes de paper. A dins de cada bosseta hem posat 10 boletes, una desena i a fora hem deixat les unitats. Hem treballat en equip i ens

La desena Llegeix més »

La cèl.lula

A sisè a medi natural estem treballant la cèl.lula com a unitat de vida. Hem pogut comprovar mitjançant els nostres treballs com són les cèl.lules animals, vegetals i bacterianes. Apart de la part de continguts, la creativitat ha estat molt fértil.

La cèl.lula Llegeix més »

Les masies de Cerdanyola

La setmana passada, els nens i les nenes de 4t. vam anar a fer un itinerari per Cerdanyola per conèixer com era la nostra localitat gairebé 200 anys abans. Vam veure algunes torres d’estiueig com la Masia Rosa, Can Vinyals, Can Llopis , Torre Vermella, Can Domènech, Ca l’Arquer. També ens van explicar que la

Les masies de Cerdanyola Llegeix més »

COM ES FA EL GEL?

Aquest mes de gener estem treballant l’hivern. Dilluns tot parlant amb els nens i nenes de l’hivern, del fred i de la neu, ens vam adonar que sabíem molt poques coses de l’aigua i els canvis d’estat, així que vam decidir experimentar. Dimarts vam anar tots plegats a la nevera. Allà vam omplir uns gots

COM ES FA EL GEL? Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut