Nom de l'autor: Loli Álvarez

Colònia Güell

El dijous vam anar a visitar la colònia Güell. Ha estat una sortida molt interessant. Hem pogut viatjar en el temps i comprovar les condicions de treballs dels obrers de principi del segle XX. Eusebi Güell va construir un poble on habitaven els seus treballadors. Allà tenien tot el que necessitaven: habitatge, botigues, escoles, teatre, […]

Colònia Güell Llegeix més »

Les TIC

El dimecres passat vam anar a visitar l’institut Forat del Vent. Allà els alumnes de tercer de la ESO ens han ensenyat diferents experiències que fan a nivell tecnològic i informàtic: com dissenyar en tres dimensions, aplicacions pels mòbils i classes de tecnologia molt dinàmiques i divertides.

Les TIC Llegeix més »

Apadrinament lector

AQUEST SEGON TRIMESTRE HEM COMENÇAT EL PROJECTE D’APADRINAMENT LECTOR. AQUEST PROJECTE ES BASA EN LA COL·LABORACIÓ ENTRE ALUMNES DE 5È I P-5. ELS ALUMNES MÉS GRANS AJUDEN ALS MÉS PETITS A LLEGIR CONTES I A REALITZAR ACTIVITATS DE LECTURA I ESRIPTURA AMB LES TAULETES INTERACTIVES. DIVIDITS EN DOS GRUPS, UN TREBALLA AMB LES TAULETES A

Apadrinament lector Llegeix més »

Carnaval

Ahir per la tarda vam celebrar el carnaval a l’escola. Pel matí vam fer tallers a tots els cicles relacionats amb el petit príncep i els alumnes de cicle inicial i cicle mig van fer un emocionant i misteriós escape Room. A la tarda vam fer la Rua  per alguns carrers del barri. Els pares

Carnaval Llegeix més »

YOMO

El dimecres dia 27 els alumnes de 6è vam anar al YoMo: The Youth Mobile Festival. Vam participar en diferents tallers interactius de robòtica, tecnologia, ciència, programació, realitat augmentada, disseny 3D, matemàtiques, ciber seguretat, viedeojocs, etc.. Un munt d’exhibicions educatives i activitats pràctiques relacionades amb les STEAM.

YOMO Llegeix més »

Arriba el Carnestoltes

Avui dimarts, amb l’arribada del Rei carnestoltes, s’inicia la festa de  carnaval al cole. Aquesta tarda hem sortit  a donar-li la benvinguda i els  alumnes de 4t el van acompanyar fins al pati amb una batucada . Hem escoltat el pregó que havien redactat els alumnes de sisè, després hem ballat i al final de

Arriba el Carnestoltes Llegeix més »

Musica i dansa

Avui  a la classe de psicomotricitat, aprofitant la música i a través de la dansa, hem continuat explorant i descobrint les parts del nostre cos. Quan ha acabat la sessió, també acompanyats de música, hem retornat a la calma amb uns exercicis de relaxació.

Musica i dansa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut