Els Planetes van al teatre!
Hola a tots! El divendres passat la classe dels Planetes ens vam acomiadar de la setmana amb un teatre! Es diu Piu-piu, i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam cantar, i ens van agradar molt les titelles, el caragol i la granota, i el gall era molt divertit! Aquí us deixem algunes fotos […]
Els Planetes van al teatre! Llegeix més »


