Les campanades

Les nenes i els nens de la nostra escola, amb aquest vídeo, us volen desitjar que passeu unes bones festes i que l’any nou us porti moltes alegries.
BON NADAL!!!

EI-4 MULTISENTIM

Els nens i nenes de la classe dels coets hem anat a Barcelona a fer una activitat: MULTISENTIM. Hem fet un viatge a través dels sentits.
Ens ha agradat molt!!!

EL NOSTRE HORT JA TÉ ESPANTAOCELLS

Com ja tenim les coliflors plantades, hem de fer, ràpidament, un espantaocells o les nostres hortalisses perillaran. Hem escrit una carta a les famílies i ens han ajudat a portar el material que necessitàvem. Ens hem dividit en grups, i entre tots, hem fet construït… Llegeix més»

JA HEM PLANTAT LES PRIMERES HORTALISSES

El 26 d’octubre, vam quedar amb el senyor Manolo per plantar coliflors. I no direm sembrar perquè no hem fet servir llavors de coliflors, hem utilitzat planter, és a dir, hem trasplantat unes coliflors petites que ja havien brotat en uns recipients petits, per tal… Llegeix més»

TAURONS I BALENES VISITEM EL CRAM

El passat dijous 28 d’octubre els i les alumnes del CI vam visitar el CRAM (Centre de recuperació d’animals Marins). Allà vam poder veure l’important tasca que aquest centre fa per conservar la biodiversitat marina, tan necessària per la vida al planeta.
A més vam poder… Llegeix més»