CONCERT DE NADAL 2020

Aquest curs l’escola ha triat com a tema per a treballar de manera transversal, la Mafalda per tal de donar homenatge a en Joaquin Salvador Lavado,  més conegut com a Quino, el creador de Mafalda, que va morir el dia 30 de setembre d’aquest… Llegeix més»

Concert de Nadal P3

Els nens i nenes de P-3 hem escollit aquesta frase perquè és una frase senzilla i tots sabem el que és la sopa i l’hem provat. A nosaltres ens agrada molt la sopa però vam entendre que a la Mafalda aquest plat no li agradava… Llegeix més»

Concert de Nadal P4

Hem escollit aquesta cançó perquè estem treballant un projecte sobre emocions.
Els nens i les nenes reciten la lletra de la cançó amb el moviment dels cos. També, amb diferents
gestos expressem l’emoció de la tristesa i la felicitat.

Concert de Nadal P5

Quan un amic o una amiga no vol jugar amb nosaltres ens posem tristos, per això ens hem adonat que és molt important l’amistat.  Per aquesta raó hem triat aquesta frase. La cançó ens agrada molt perquè parla d’això i és molt alegre.

Concert de Nadal 1r

Aquesta frase de la Mafalda ens permet que els infants de 1er. vagin descobrint valors com l’amistat, el respecte i l’estimació als altres i a un mateix, el valor de les diferències… Totes elles paraules que utilitzem i a les que recorrem sovint però que… Llegeix més»

Concert de Nadal 3er

La classe de 3er estem d’acord que la tecnologia és molt útil i té moltes avantatges, però sempre amb moderació i recordant que el més important no és el “postureo” sinó, totes les persones que ens estimen i estan a prop nostre incondicionalment. Per tant… Llegeix més»

Concert de Nadal 2n

Sempre estem tant atrafegats amb les coses que hem de fer ara, les coses que no poden esperar, que no ens adonem de que ens estem oblidant del que realment és important.
La classe de 2n hem triat la cançó “Cel vull ser” de la pel•lícula… Llegeix més»

Concert de Nadal 4t

Cada vegada hi ha menys solidaritat, afecte i comprensió entre les persones. La gent escolta les notícies de famílies que s’ofeguen en el Mediterrani amb total indiferència i en el cor no se’ls desperta res. On queda la nostra humanitat?
Pewr reflexionar envers aquesta frase els… Llegeix més»

Actuació de Nadal 5è A

L’alumnat de 5è A afirma que s’ha de disfrutar del moment i del què estiguis fent sense pensar amb el futur; si vols alguna cosa i no la pots tenir has de gaudir del què tens en el moment, aprofitem les coses bones que les… Llegeix més»

Concert de Nadal 5èB