2020

Concert de Nadal 6è A

6è A, hem pensat envers la vida, en com passa tant ràpid, que quan ens adonem ja som massa majors per fer coses que ens hagués agradat fer de petits. Hi ha que viure cada etapa al seu temps i intentar disfrutar-la. I com ens explica la cançó, Seven years ( Lukas Graham), la vida […]

Concert de Nadal 6è A Llegeix més »

Concert de Nadal 6èB

Els alumnes de 6è B, hem reflexionat envers que hi ha persones que es pensen que tot gira al voltant d’elles, però cal pensar també en els altres, escoltar-los, comprendre’ls, cal ser empàtics. Per a donar força hem treballat la cançó, Ciudadanos de un lugar llamado mundo, on ens explica que no hi ha ningú

Concert de Nadal 6èB Llegeix més »

CHRISTMAS TREE

The students of CS are making a Challenge Christmas and they are enjoying a lot doing the challenges to the other class. Els alumnes de CS han estat elaborant un Challenge Christmas i s’ho han passat molt bé reptant a l’altra classe.

CHRISTMAS TREE Llegeix més »

Can Olivé

La setmana passada els grups de cinquè vam fer una sortida a Can Olivé. Ens van explicar moltes coses sobre els Ibers durant la visita al museu. Seguidament vam poder veure les restes del Poblat Ibèric, les cases on vivien els nostres avantpassats, i vam poder gaudir de la vista i l’emplaçament que van escollir

Can Olivé Llegeix més »

La Tardor

La classe dels PLANETES   hem tocat, olorat, tastat, observat amb detall, classificat els fruits de la tardor i, fins i tot, hem pintat amb moniatos.

La Tardor Llegeix més »

Ja tenim cartell!

Ja tenim cartell per la porta de l´aula de 3r! Hem creat el nostre propi arbre. El tronc és la ma de la nostra professora, l´Alicia. Les fulles són les nostres mans, plenes d´adjectius que ens identifiquen. Ens ha quedat un arbre ben alegre i bonic, com nosaltres!!!!!

Ja tenim cartell! Llegeix més »

Dibuixem les nostres cares

La classe dels Planetes també ha col·laborat amb la iniciativa de l’escola de decorar el passadís. La idea és que cadascú es dibuixi amb ceres, i així veure les diferències que hi ha entre les persones, i poder transmetre al mural el missatge de que ser diferents està bé. Per això a la classe hem

Dibuixem les nostres cares Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut