març de 2019

Tallers de teatre

Anar a l´Ateneu a fer un taller de Teatre ha estat una experiència fantàstica. Hem rigut  molt, portant a terme exercicis d’improvisació i expressió corporal i que han tret la nostra faceta més artística. A l´escola, dijous a la tarda, també estem fent un taller semblant, així que els alumnes de 4t ja som  actors […]

Tallers de teatre Llegeix més »

Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors

Visita al MAC Llegeix més »

Yayoi Kusama

Els nens i nenes de parvulari hem descobert aquesta setmana l’artista japonesa Yayoi Kusama i hem comprovat que li  agrada molt pintar  cercles i llunes per això li diuen “La princesa de les llunes”. És una dona molt gran i li agrada molt dibuixar i pintar combinant els cercles i els colors. Fa figures,  roba,

Yayoi Kusama Llegeix més »

Contes coeducatius

La Marina ens ha vingut a explicar  contes coeducatius, uns  contes musicals per ajudar-nos  a descobrir que hi ha moltes maneres de ser nena, de ser nen i altres maneres com ser nena i nen o no ser ni nen ni nena! Ens ha mostrat un món ple de somnis i realitats més enllà dels dos

Contes coeducatius Llegeix més »

Programant amb Scratch Jr

Els nens i nenes de p5 hem començat a programar amb Scratch Junior a les tablets. Combinant i organitzant els blocs de colors estem fent unes histories molt distretes i també jocs. Amb l’editor de pintura creem personatges molt divertits, els podem personalitzar amb la nostra foto o la nostra veu, després els fem moure,

Programant amb Scratch Jr Llegeix més »

Dia de la Dona

“A les nenes rebels del món: Somieu en gran. Aspireu a més. Lluiteu amb fermesa. I, en cas de dubte, recordeu: Vosaltres teniu raó”. Així comença el llibre que durant aquesta setmana i amb motiu del dia internacional de les dones hem estat treballant amb els nostres alumnes. Totes les aules han treballat la biografia

Dia de la Dona Llegeix més »

Colònia Güell

El dijous vam anar a visitar la colònia Güell. Ha estat una sortida molt interessant. Hem pogut viatjar en el temps i comprovar les condicions de treballs dels obrers de principi del segle XX. Eusebi Güell va construir un poble on habitaven els seus treballadors. Allà tenien tot el que necessitaven: habitatge, botigues, escoles, teatre,

Colònia Güell Llegeix més »

Les TIC

El dimecres passat vam anar a visitar l’institut Forat del Vent. Allà els alumnes de tercer de la ESO ens han ensenyat diferents experiències que fan a nivell tecnològic i informàtic: com dissenyar en tres dimensions, aplicacions pels mòbils i classes de tecnologia molt dinàmiques i divertides.

Les TIC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut