març de 2019

Apadrinament lector

AQUEST SEGON TRIMESTRE HEM COMENÇAT EL PROJECTE D’APADRINAMENT LECTOR. AQUEST PROJECTE ES BASA EN LA COL·LABORACIÓ ENTRE ALUMNES DE 5È I P-5. ELS ALUMNES MÉS GRANS AJUDEN ALS MÉS PETITS A LLEGIR CONTES I A REALITZAR ACTIVITATS DE LECTURA I ESRIPTURA AMB LES TAULETES INTERACTIVES. DIVIDITS EN DOS GRUPS, UN TREBALLA AMB LES TAULETES A […]

Apadrinament lector Llegeix més »

Carnaval

Ahir per la tarda vam celebrar el carnaval a l’escola. Pel matí vam fer tallers a tots els cicles relacionats amb el petit príncep i els alumnes de cicle inicial i cicle mig van fer un emocionant i misteriós escape Room. A la tarda vam fer la Rua  per alguns carrers del barri. Els pares

Carnaval Llegeix més »

YOMO

El dimecres dia 27 els alumnes de 6è vam anar al YoMo: The Youth Mobile Festival. Vam participar en diferents tallers interactius de robòtica, tecnologia, ciència, programació, realitat augmentada, disseny 3D, matemàtiques, ciber seguretat, viedeojocs, etc.. Un munt d’exhibicions educatives i activitats pràctiques relacionades amb les STEAM.

YOMO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut