octubre de 2017

Ens diem coses boniques

Avui, els nens de 3r a i B ens hem dit coses boniques i positives entre nosaltres, coses que ens agraden dels nostres companys per treballar el valor de l’amistat. Fins l´últim moment no les hem pogut llegir ja que ens ho escrivien en un full penjat a l´esquena. Ha estat molt divertit i tots […]

Ens diem coses boniques Llegeix més »

Escrivim cartes

Els alumnes de 3r hem treballat “ La Carta “. Encara que avui dia no es faci servir molt, nosaltres hem gaudit d´escriure una carta als nostres companys i companyes de l´altre 3r. Li hem explicat coses nostres i els hem fet moltes preguntes. Hem esbrinat la seva adreça i hem confeccionat un sobre molt

Escrivim cartes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut