Ens diem coses boniques
Avui, els nens de 3r a i B ens hem dit coses boniques i positives entre nosaltres, coses que ens agraden dels nostres companys per treballar el valor de l’amistat. Fins l´últim moment no les hem pogut llegir ja que ens ho escrivien en un full penjat a l´esquena. Ha estat molt divertit i tots […]
Ens diem coses boniques Llegeix més »






