Visitem l’ajuntament

Els nens i nenes de 4t de primària fan una visita a l’ajuntament del poble per preguntar l’alcalde què poden fer per millorar-lo. D’aquesta manera, treballem el pensament crític i social dels alumnes, com a ciutadans i ciutadanes responsables i participatius. La democràcia s’aprèn no amb discursos, sinó amb la pràctica real des de l’escola.

Aquí teniu el vídeo resum de la trobada amb l’alcalde de Sant Andreu de la Barca:

L’ajuntament de Sant Andreu de la Barca “renova” els 21 regidors durant la visita d’alumnes de Can Salvi