Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Avui, 11 de febrer, és el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, que coincideix amb el tema vertebrador de l’escola aquest curs 2018-19. Per tal de poder-ho celebrar, hem dut a terme una sèrie d’experiments per tal d’introduir la ciència d’una manera lúdica a la nostra escola.

La bretxa de gènere en els sectors de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques persisteix des de fa anys a tot el món. Des de l’escola volem col·laborar a revertir aquesta situació.

Preparem un mercat solidari!!!!

Resultat d'imatges de mercadillo dibujo

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 6è volem fer un Mercat Solidari per l’ONG “Help the Children”, aquesta ONG ajuda a les escoles de Ghanna.

Les classes de 6è us demanem objectes en bon estat que no feu servir a casa (que no sigui roba) i que els puguem vendre a preu simbòlic.

La data per portar els objectes és del 28 de Gener fins l’1 de febrer.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Atentament els alumnes de 6è

Un any més, l’escola Can Salvi participa en el concurs APILO.

Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en la que viuen els nostres peixos, aus, plantes i… a nosaltres mateixos! Amb el reciclatge, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos reutilitzant moltes d’aquestes substàncies i materials.

Des de l’escola volem contribuir a formar persones que tinguin sensibilitat i respecte vers el medi ambient, és per això que participem en el concurs APILO.

L’objectiu del concurs és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes durant la vigència de l’acció promocional. Aíxí doncs, d’una manera lúdica ens anem conscienciat tots plegats de la importància de reciclar les piles i els acumuladors.

Festa local: 30 de novembre.

Benvolgudes famílies,
Us recordem que demà divendres 30 de novembre és festa local a Sant Andreu de la Barca, i que per tan l’escola romandrà tancada.
Atentament,
La direcció del centre.

Dia de la música

El passat 22 de novembre vam celebrar el Dia de la música a la nostra escola.

Volem agrair a tots i totes les participants l’esforç i l’entusiasme dipositat per a fer aquest dia una gran festa. Per aquest motiu us hem preparat un vídeo com a mostra d’agraïment.

Esperem que sigui un bonic record!

Bona castanyada!!!!

Un any més celebrem la castanyada i també Halloween a l’escola Can Salvi.

Esperem que tingueu unes bones festes de Tots Sants i ens retrobem el dilluns!

APILO XII

Des de l’escola us agraïm la vostra col·laboració en el projecte Apilo XII de recollida de piles usades.

Continuem així!!!! Posem-nos les piles!!!

SORTIDA P5: LA VEREMA

El proper dimarts 2 d’octubre els nens i nenes de P5 farem la Verema. Anirem a l’Estol, una casa de colònies situada a Sant Martí Sarroca, a l’Alt Penedès. Segur que ens ho passarem d’allò més bé tot trepitjant raïm!

Resultat d'imatges de verema

DONES, CIÈNCIA I DESCOBRIMENTS

Enguany el tema de l’escola serà “Dones, ciència i descobriments”. Serà l’eix vertebrador amb el qual es treballaran diferents aspectes, per exemple els noms de les classes, la decoració de l’escola, etc.

Benvinguts al nou curs 2018-2019!

Ja ha arribat el moment de retrobar-nos! Estem segurs que heu passat un estiu genial, on heu descansat i carregat piles per tornar amb moltíssimes ganes.

En un parell de dies ens veurem a l’escola amb moltes coses noves per aprendre, compartir i gaudir.

Així que….

BENVINGUTS !!!!!

Resultat d'imatges de benvinguts al cole

FESTA FI DE CURS

I amb aquestes images de la gimcana i de la remullada ens acomiadem de vosaltres fins l’any que ve!!!
ESPEREM QUE HAGUEU GAUDIT MOLT DEL DIA D’AVUI !!!!
MOLT BONES VACANCES, ENS VEIEM AL SETEMBRE!!!!!!!!!!!!

GRADUACIÓ 6è

I avui toca als més grans acomiadar-se de l’escola.
Ha estat un acte molt emotiu, i divertit. Us desitgem molta sort en la nova etapa!!!
I veniu a veure’ns sempre que pogueu!
Una abraçada ben forta de part de tots els companys i companyes i dels mestres!
Aquí… Llegeix més»

ACLARIMENT FESTA FI DE CURS

Com us vem informar ahir, ja estem preparant la festa de fi de curs que celebrarem demà a l’escola.
Es tracta d’una mena de gimcana, on els nens i nenes distribuïts per grups passaran per les diferents proves. Moltes d’aquestes proves són amb aigua, per això… Llegeix més»