L’ESCOLA

L’Escola Can Salvi té un projecte compartit amb tota la comunitat educativa. Aquest projecte busca la complicitat de les famílies i els mestres en la tasca d’educar els nens/es, basada sempre en la col·laboració, la complicitat i les bones relacions.

Es va creant dia a dia una escola acollidora, amb un clima que facilita l’entesa i la cohesió. Volem aconseguir entre tots una escola inclusiva, oberta a l’entorn, preocupada per l’ensenyament, l’aprenentatge, el rendiment i el benestar de tot l’alumnat sense exclusió.

Us convidem a entrar al nostre nou blog. Esperem que sigui una eina útil per poder compartir les activitats que realitzem a l’escola i ens ajudi a potenciar la comunicació entre tots els que formem part d’aquesta comunitat educativa.